Oh oh ik voel dat we er een nieuwe verslaafde bij gaan krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Wampi het volgende:met die prijzen snap ik waarom jullie bakken vol hebben! van m'n eerste echt salaris mag ik toch best wat leuks voor mezelf kopen
9 flesjes ofzo
Haha als ik mn loon binnen heb ga ik ook loos.. ernstigquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh oh ik voel dat we er een nieuwe verslaafde bij gaan krijgen![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha als ik mn loon binnen heb ga ik ook loos.. ernstig
En de nageltjes van vandaag natuurlijk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef snkr-xxx het volgende:
Zeg dames, ik ben er nog gewoon hoor, ik heb in deel 61 nog meegepost zie ik. Ik post trouwens al vanaf deel 2 mee en ben halverwege ook eens een hele maand offline geweest en toen hoorde ik er niemand over, behalve Obli
![]()
Dit is gewoon een drukke week voor mij, moet shit afmaken voor m'n (voltijd) studie, werk daarbij gewoon van 9 tot 18 en heb ook nog een eigen bedrijf ergensEn idd, ik heb wel tijd om te bloggen, je zou kunnen zeggen , gooi die fotos dan gewoon in het topic, maar dan moet ik ze er tussen knallen zonder bijgelezen en gereageerd te hebben en dat vind ik heel niet netjes.
![]()
Dus, vandaar!
Ach wat schattig, die ontkenningsfasequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Wampi het volgende:
ik denkdat ik niet zo extreem verslaafd ga worden. vroegah toen ik nog 20 was had ik wel áltijd mijn nagels gelakt, soms allemaal een andere kleur, maar meestal blauw, zwart of knalgroen
, dus het zit er wel een soort van in misschien
.
even n domme vraag (weer).. is OPI beter dan China Glaze, of is dat echt persoonlijke voorkeur?
Persoonlijke voorkeurquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Wampi het volgende:
ik denkdat ik niet zo extreem verslaafd ga worden. vroegah toen ik nog 20 was had ik wel áltijd mijn nagels gelakt, soms allemaal een andere kleur, maar meestal blauw, zwart of knalgroen
, dus het zit er wel een soort van in misschien
.
even n domme vraag (weer).. is OPI beter dan China Glaze, of is dat echt persoonlijke voorkeur?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Snkr het is geen aanval, ze (we!) missen je!
Denk je wel een beetje aan jezelf ook nog dan, met al die drukte?
Oh die kleur is echt mooi. Ga hem maar halen v/d week, twijfel steeds, maar nu ben ik er echt voor gevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh hij was al bijna dicht, ik gooi 'm er nog ff in![]()
[..]
En de nageltjes van vandaag natuurlijk!
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Wat mooi! Is het een groene?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef AmNaBa het volgende:
Wel, ga een poging wagen een foto te plaatsen. Niet die van de wheels, foto's lukken niet. Deze had ik al gemaakt, kleur 21 mist.
Las dat iemand dubbele kleurtjes had meegenomen, ik heb serieus de laatste maand al een briefje in mijn portemonnee met de kleuren die ik al heb.![]()
Wil van multi dimension nog 49, 50 en 51. Die lijken me gaaf!
krijg hem er nog niet zo mooi op, sorry even oefenen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en dat zijn mijn nagels nu: opi dear santa met witte hello kitty gestempeld![]()
ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
(checkt historie... vanaf topic 3 doe ik mee)
Kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
Wat een hel om glitternagellak eraf te halen
Die heb ik volgens mij ook nog ergens in 1 van de lades staan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
net dit lakje opgedaan:
[ afbeelding ]
Echt![]()
![]()
wat een mooie rode knalkleur zeg
![]()
Ik ga morgen bij daglicht een foto van mijn nagels maken.
quote:
dit weekend, als het goed isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wanneer kwamen jouw nagels nou ook alweer??
Nee, jij krijgt binnenkort een pakketje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Vriendinnetje was heel blij met haar nagellakpakket!!(drie lakjes, watjes en remover)
(en ik was trots op mezelf, vandaag in de kruidvat alleen lakjes voor haar gekocht, en NIKS voor mezelf)
Ik wil jouw nagels!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Jaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt binnenkort een pakketje.
Ik zat al heel snel op om de dagquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik doe overigens al mee sinds deel 1.. Hoewel ik mijn nagels toen nog niet zo vaak lakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |