Als iemand die nog ergens vindt... Dan mag ie best naar mij hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
Wow, ik heb dit topic gemist!!! Beetje verwaarloosd door omstandige persoonlijkheden,
heb heel erg veel last van m'n darmen en ze kunnen alsmaar niks vinden dus nu krijg ik allemaal inwendige onderzoeken.
Om mezelf een beetje op te beuren heb ik net deze gekocht (foto geleend van het internet) voor maar... 25ct!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee! Zal zelf even morgen foto's maken of straks even en dan posten.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Voor 25 ctquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!!![]()
Die heb ik laatst zien ligggen, maar laten liggen omdat ik al zoiets heb van een ander merk..
Whehequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik ga me al schamen in een hoekje...![]()
Nou, het scheelde al een beetje dat ik al 8 dingen uit die bak had gevistquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WheheBedoelde alleen maar dat ik het knap vind dat je zoiets kan weerstaan als het voor 25 cent in een uitverkoopbak ligt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Crientj het volgende:
Sterkte Nieners!
Ik ben mijn nagels moe. :/ Wat ik ook probeer.. Gister gelakt, vandaag maar weer eraf gehaald omdat echt alles gechipt was.
Maakt het niet echt leuk, zowel de topcoat van Essence én die van Max Nails blijven niet zitten.
Waarom heeft onze kruidvat geen opruiming etc. o.O Ik wil nieuwe lakjes.</verslaafd>
@ Sjeen & Lindy, ik heb een track code.. ;P Ben benieuwd wanneer het binnen is. =]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef PartyHardy het volgende:
Met de flakies van Gosh![]()
[ afbeelding ]
Na het aantrekken van mijn schoen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind alleen de kleur wel iets te, misschien in de zomer wel heel leuk!
Gaaf!! Jammer wel van het schoen-aantrek-mini-drama... da's altijd zó irritant!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me too!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Crientj het volgende:
Sterkte Nieners!
Ik ben mijn nagels moe. :/ Wat ik ook probeer.. Gister gelakt, vandaag maar weer eraf gehaald omdat echt alles gechipt was.
Maakt het niet echt leuk, zowel de topcoat van Essence én die van Max Nails blijven niet zitten.
Waarom heeft onze kruidvat geen opruiming etc. o.O Ik wil nieuwe lakjes.</verslaafd>
@ Sjeen & Lindy, ik heb een track code.. ;P Ben benieuwd wanneer het binnen is. =]
Nee van de Hema, hij was nog geen ¤2,00!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Hoop leuke kleurtjes weer![]()
Mss, is dat er een van Essence?
Oh ja ik vergeet steeds een tip te posten, over lakken. Wat ik soms doe is, ik begin met een nagel, duw even mn nagelriem terug, voorzichtig met een andere nagel of een bokkepoot, en dan meteen lak erop! Dan heb je wat meer nagel, en die nagelriem springt vanzelf wel weer terug, dus dan heb je een kleinere 'gap'
image plate + stempel + scraper + stempellakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:52 schreef princess-a het volgende:
Dag dames!
Mijn mamagaat met een vriendin naar de huishoudbeurs en ik heb haar vriendelijk verzocht voor mij de Konad stands op te zoeken.
Wat is nou een goed startpakket wat ik haar kan vragen om mee te nemen? Heb ik genoeg aan image plates en stempellakken?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:53 schreef bernies het volgende:
goedemorgen!
Net gezien op TD, vanaf 5 februari is de Hong Kong collectie van OPI te koop!
Over twee weken dus.
Op dit leuke blog zijn de swatches te vinden: http://www.daisybeauty.com/web/lackoholic/blogg?p_p_id=33&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_33_struts_action=%2Fblogs%2Fview&_33_delta=5&_33_keywords=&_33_advancedSearch=false&_33_andOperator=true&cur=10
Heb je je schoen niet verpest?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is echt geweldig inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:03 schreef Nieners het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meet me on the star ferry.............
Ik vind alleen Jade is the new black iets denk ik.. en die suzy in the sky? Maar blauw draag ik niet echt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal niet echt wat
Hmm, vind het ook niet zulke mooie kleurtjes. ;oquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:53 schreef bernies het volgende:
goedemorgen!
Net gezien op TD, vanaf 5 februari is de Hong Kong collectie van OPI te koop!
Over twee weken dus.
Op dit leuke blog zijn de swatches te vinden: http://www.daisybeauty.com/web/lackoholic/blogg?p_p_id=33&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_33_struts_action=%2Fblogs%2Fview&_33_delta=5&_33_keywords=&_33_advancedSearch=false&_33_andOperator=true&cur=10
oeh, die heb ik ook, maar ik wist niet dat die zó mooi wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
Wow, ik heb dit topic gemist!!! Beetje verwaarloosd door omstandige persoonlijkheden,
heb heel erg veel last van m'n darmen en ze kunnen alsmaar niks vinden dus nu krijg ik allemaal inwendige onderzoeken.
Om mezelf een beetje op te beuren heb ik net deze gekocht (foto geleend van het internet) voor maar... 25ct!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee! Zal zelf even morgen foto's maken of straks even en dan posten.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
da's gewoon nfu.oh, maar dan voor 25 centquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:35 schreef Nieners het volgende:
Lakken Mirjam, hij is prachtig.
Maar zo in het potje vind ik hem niks aan!
Heb net even geprobeerd een betere foto te maken. God, wat haat ik m'n nagels.
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje en een mooie collectie!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
For Audrey![]()
[ afbeelding ]
en als extragratis bonus nog twee plaatjes die ik gisteren in enigszins benevelde toestand heb geschoten
Naakte rechterhand, lekker geel
[ afbeelding ]
M'n stash op kleur gesorteerd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |