Jaa, die vind ik veel leuker dan die snow dingetjes!quote:
Hoe heb je met dat kwastje gelakt dan? Ik heb ooit eens een van die lakken gekregen (half potje) maar weggedaan omdat ik er niet mee om kon gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verliefd op dit lakjeHij is zo mooi en lakt fijn, en die borstel hoorde alleen maar negatieve reacties er over maar ik hoef er echt maar een keer overheen en hij dekt mijn nagels helemaal.
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Pics! Pics!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoe heb je met dat kwastje gelakt dan? Ik heb ooit eens een van die lakken gekregen (half potje) maar weggedaan omdat ik er niet mee om kon gaan.
Haha, ik sta met m'n kop op google streetview![]()
Dank je, is voor het eerst sinds lange tijd omdat ik op dit moment werkloos ben (quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
tliciouz, jij hebt ook mooie nagels zeg!
Bwhehe neequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics! Pics!
Nou gewoon lakken!Ik vind hem echt super fijn, ik ga er een keer overheen en hij dekt precies mijn hele nagel als ik in het midden strijk.
oh, ben ik niet de enige werkloze hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je, is voor het eerst sinds lange tijd omdat ik op dit moment werkloos ben () en ik daarom ze ook gelukkig niet stoot. Heb echt een zielig pinkje aan de andere hand die afgebroken is.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
net dit lakje opgedaan:
[ afbeelding ]
Echt![]()
![]()
wat een mooie rode knalkleur zeg
![]()
Ik ga morgen bij daglicht een foto van mijn nagels maken.
Mooie nagels, en staat je leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verliefd op dit lakjeHij is zo mooi en lakt fijn, en die borstel hoorde alleen maar negatieve reacties er over maar ik hoef er echt maar een keer overheen en hij dekt mijn nagels helemaal.
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Ooooooh wat leuk gedaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
eerst wat foto's posten en dan even bijlezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer es wat anders
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
eerst wat foto's posten en dan even bijlezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer es wat anders
hadden ze maar eens wat in aalsmeer . ik woon er en vind daar nooit watquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt mee he?Misschien heeft de Kruidvat in Aalsmeer ook wel, maar daar ben ik al een hele tijd niet meer geweest
Deze zoek ik ook nog!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Dank jequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
@ Buzzwheedle: tof!! Heb je netjes gedaan!
@MissJ:wat een mooie kleur
En ik heb net nieuwe lakjes gekocht:
[ afbeelding ]
vlnr: China Glaze Passion in the Pacific, Orly Elsbeth's Rose, Bourjois Cerise Noir. Voor in totaal 11 euro, best netjes vind ik zelf!
Ja, we hebben hier om de hoek een winkeltje zitten voor kappers en nagelstylisten.. En daar verkopen ze die!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind die van China Glaze mooi!
Waar heb je die gekocht dan, gewoon zomaar in een echte winkel?
Ze hadden er wel de Moonlight Collectionquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hadden ze maar eens wat in aalsmeer . ik woon er en vind daar nooit wat. ik ga altijd naar mijdrecht omdat die tenminste wat groter is
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha nog een Aalsmeerderwordt aardig regionaal dit
I know, same herequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het aan mij had geleden had ik al in Aalsmeer (of Amstelveen) gewoond, maar woningnet werkt niet mee[/offtopic]
Same here, ook voor Amstelveen..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
I know, same here, voor Amstelveen dan
Daar zit ik nu ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Same here, ook voor Amstelveen..
Is nu maar Uithoorn geworden.
Haha neee? zal ik es roepen, misschien hoor je mequote:
offtopic.. Wij zitten niet via woningbouw nu.. dan moeten we nog 100 jaar wachten.. zitten nu maar via makelaar enzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Uithoorn heeft de regels weer veranderd; 60% van de vrijkomende woningen wordt verhuurd aan de laagste inkomens, waar ik dus weer nét buiten val wss![]()
Nou ja.
[/klaag]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha neee? zal ik es roepen, misschien hoor je me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Joysa op 21-01-2010 20:55:33 ]The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Heh, lijkt dat nu gewoon heel erg op die nfu oh's?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
Wow, ik heb dit topic gemist!!! Beetje verwaarloosd door omstandige persoonlijkheden,
heb heel erg veel last van m'n darmen en ze kunnen alsmaar niks vinden dus nu krijg ik allemaal inwendige onderzoeken.
Om mezelf een beetje op te beuren heb ik net deze gekocht (foto geleend van het internet) voor maar... 25ct!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee! Zal zelf even morgen foto's maken of straks even en dan posten.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Ja flakie topcoat! Rainbow, nooit gespot? Zag laatst in Uithoorn dat ze idd in zo'n afprijsbak lagen..quote:
Die heb ik ook !quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
Wow, ik heb dit topic gemist!!! Beetje verwaarloosd door omstandige persoonlijkheden,
heb heel erg veel last van m'n darmen en ze kunnen alsmaar niks vinden dus nu krijg ik allemaal inwendige onderzoeken.
Om mezelf een beetje op te beuren heb ik net deze gekocht (foto geleend van het internet) voor maar... 25ct!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee! Zal zelf even morgen foto's maken of straks even en dan posten.
Die heb ik gemist :p Heb er vanmiddag wel de sweet peach uitgevist.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja flakie topcoat! Rainbow, nooit gespot? Zag laatst in Uithoorn dat ze idd in zo'n afprijsbak lagen..
JA! Eindelijk iemand die het ook heeft, niet dat ik het je gun ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
Damn... ben nu aan het lakken met China Glaze LOL, wat lakt dat verrot zeg!!
Neeee als ik dat geweten had, dan had ik er wel eente meegenomen! In de Kruidvatten (Kruidvaten?) waar ik kom hebben ze dat dus nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja flakie topcoat! Rainbow, nooit gespot? Zag laatst in Uithoorn dat ze idd in zo'n afprijsbak lagen..
Ja, echt!!! Ik trek strepen en klonten enzo...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JA! Eindelijk iemand die het ook heeft, niet dat ik het je gun ofzo, maar alle reviews die ik er over lees zijn posi
![]()
Idd sterkte Nieners..Nie loik.
Kak!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |