Ja... da's toch vaag??!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. En ik rook ook met rechts.
En maar braaf basecoat smeren tegen (o.a.) verkleuren...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik heb ook vergeelde nagels en ik rook helemaal niet.. Ik ga inderdaad ook niet meer zonder nagellak de deur uit
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En maar braaf basecoat smeren tegen (o.a.) verkleuren...
Ik snap het ook niet hoor. Het is wel vervelend! (Heb ik eindelijk geen afgekloven pootjes meer, maar wel lekkere gele nagels.)quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou ja het scheelt wel, eerst had ik echt gewoon roze nagels - als in barbieroze - na het dragen van roze lak. Dat was voor ik van het fenomeen basecoat had gehoord..
Anders had je afgekloven gele pootjes gehad!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Het is wel vervelend! (Heb ik eindelijk geen afgekloven pootjes meer, maar wel lekkere gele nagels.)
Dat klinkt wel vreselijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Anders had je afgekloven gele pootjes gehad!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Nune het volgende:
Nee, verkleurde nagels zijn niet leuk. Zal er wel uit moeten groeien hè?
Mooi kleurtje!!quote:
Ja, bah, geel..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook gele nagels
Mooi kleurtje Daph, teal
Oranje!!quote:
Die's mooi!quote:
Dat is al een heel verschil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Nagels 23 december:
[ afbeelding ]
Nagels nu (21 januari)
[ afbeelding ]
ik zei toch dat ik ze snel vond groeienquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Nagels 23 december:
[ afbeelding ]
Nagels nu (21 januari)
[ afbeelding ]
Ik zag dit toevallig toen ik op mijn eigen blog op het label 'Teal' kliktequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik ze snel vond groeien
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Nagels 23 december:
[ afbeelding ]
Nagels nu (21 januari)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |