Had ik kunnen weten, vroeger zoveel met html gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef Nune het volgende:
Leuk ZHD! De link plaats je tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ]. Dan staan de foto's wel in het topic.
ja, zeker weten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat Mir, stuur ze maar naar Bibi. Ik heb zat lakjes
ooohquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Vanmorgen stond mij auto op blokken, ze hadden de velgen met banden eraf gehaald....stelletje [censuur]
Ik vind dat ik wel nieuwe lakjes verdient heb nu...
Dat mensen dat doen... Dat snap je toch nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Vanmorgen stond mij auto op blokken, ze hadden de velgen met banden eraf gehaald....stelletje [censuur]
Mooie kleurtjes. ;oquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten, vroeger zoveel met html gedaan
Ik snap dat ook niet, zeker omdat mijn type auto sinds Koninginnedag toch niet meer zo populair was, dacht ik....quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat mensen dat doen... Dat snap je toch niet
China Glaze Fortune teller, wel af en toe op ebay maar moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Als er iemand uit Amerika langskomt die dingen voor mij mee kan nemen, waar MOET ik dan om vragen? Zijn er bijvoorbeeld specials van OPI die hier niet te krijgen zijn?
Eikels!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
What the fuck. o.O Dat doe je toch niet zomaar..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Volgens mij gebruik je gewoon photoshop voor de nette randjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh hij was al bijna dicht, ik gooi 'm er nog ff in![]()
[..]
En de nageltjes van vandaag natuurlijk!
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Nou jaa.. wat een asociale mensen ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Ow zou het daarom niet werken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes. ;o
Psst, Fok laat toch ook geen images zien van imageshack? Probeer anders via Tinypic.com =]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je gewoon photoshop voor de nette randjes
Zal ik doen! Maar ik weer dat je gewoon heel netjes bent en er de tijd voor neemt. En ik denk dat als het een keer helemaal mis gaat je niet gaat zitten prutsen maar gewoon overnieuw begint!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja dat zal t zijnKom maar een keer kijken hoe ik lak
![]()
Zou t graag voor je willen filmen maar heb geen camera
Gewoon clean up gaan doen mensen, is niet zo heel moeilijk.
Sure?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat Mir, stuur ze maar naar Bibi. Ik heb zat lakjes
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Zal ik doen! Maar ik weer dat je gewoon heel netjes bent en er de tijd voor neemt. En ik denk dat als het een keer helemaal mis gaat je niet gaat zitten prutsen maar gewoon overnieuw begint!
Deze had ik even gemist! Tof kleurtje hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto in de bus, dus faal.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik hou soms van pietlutten, zeker op nagellakgebied
Ik moet zeggen dat oefening echt kunst baart in deze... Het lukt mijn steeds beter om vrij strak te lakken, ook langs mijn nagelriemen. Alleen zijn mijn nagelriemen lang niet zo mooi als die van snkr, dus is het sowieso al minder mooi dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |