ja, zeker weten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat Mir, stuur ze maar naar Bibi. Ik heb zat lakjes
ooohquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Vanmorgen stond mij auto op blokken, ze hadden de velgen met banden eraf gehaald....stelletje [censuur]
Ik vind dat ik wel nieuwe lakjes verdient heb nu...
Dat mensen dat doen... Dat snap je toch nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Vanmorgen stond mij auto op blokken, ze hadden de velgen met banden eraf gehaald....stelletje [censuur]
Mooie kleurtjes. ;oquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten, vroeger zoveel met html gedaan
Ik snap dat ook niet, zeker omdat mijn type auto sinds Koninginnedag toch niet meer zo populair was, dacht ik....quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat mensen dat doen... Dat snap je toch niet
China Glaze Fortune teller, wel af en toe op ebay maar moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Als er iemand uit Amerika langskomt die dingen voor mij mee kan nemen, waar MOET ik dan om vragen? Zijn er bijvoorbeeld specials van OPI die hier niet te krijgen zijn?
Eikels!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
What the fuck. o.O Dat doe je toch niet zomaar..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Volgens mij gebruik je gewoon photoshop voor de nette randjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh hij was al bijna dicht, ik gooi 'm er nog ff in![]()
[..]
En de nageltjes van vandaag natuurlijk!
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Nou jaa.. wat een asociale mensen ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Ow zou het daarom niet werken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes. ;o
Psst, Fok laat toch ook geen images zien van imageshack? Probeer anders via Tinypic.com =]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je gewoon photoshop voor de nette randjes
Zal ik doen! Maar ik weer dat je gewoon heel netjes bent en er de tijd voor neemt. En ik denk dat als het een keer helemaal mis gaat je niet gaat zitten prutsen maar gewoon overnieuw begint!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja dat zal t zijnKom maar een keer kijken hoe ik lak
![]()
Zou t graag voor je willen filmen maar heb geen camera
Gewoon clean up gaan doen mensen, is niet zo heel moeilijk.
Sure?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat Mir, stuur ze maar naar Bibi. Ik heb zat lakjes
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Zal ik doen! Maar ik weer dat je gewoon heel netjes bent en er de tijd voor neemt. En ik denk dat als het een keer helemaal mis gaat je niet gaat zitten prutsen maar gewoon overnieuw begint!
Deze had ik even gemist! Tof kleurtje hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto in de bus, dus faal.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik hou soms van pietlutten, zeker op nagellakgebied
Ik moet zeggen dat oefening echt kunst baart in deze... Het lukt mijn steeds beter om vrij strak te lakken, ook langs mijn nagelriemen. Alleen zijn mijn nagelriemen lang niet zo mooi als die van snkr, dus is het sowieso al minder mooi dan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Wat zoetquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaa mooi!quote:
Daar ga ik vanavond de suede van lakkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Wampi het volgende:
ik heb toch bij de V&D vandaag n OPI gehaald: You don't know Jacques.. mooooi!!maar heb m'n nagels nog Groovy nu, dus vanavond maar ns proberen hoe ie lakt & staat!
Ik ben verliefd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat is er zo een:
[ afbeelding ]
Een matte met shimmer, had ik eergister op, hier nog niet gepost geloof ik
oh!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat is er zo een:
[ afbeelding ]
misschien juist daaromquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zeker omdat mijn type auto sinds Koninginnedag toch niet meer zo populair was, dacht ik....
hysterischquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
nah, nu krijg ik haast weer spijt dat ik 'm verkocht hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat is er zo een:
[ afbeelding ]
Suedes met topcoat zijn ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Suedes zijn leuk he! Ik draag ze eigenlijk bijna nooit omdat ik weer verliefd op Shiny lak ben
Waar heb je die gezien?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb swatches gezien net en vind de blauwe eigenlijk maar mwah
Roep je even als je het weer weet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb ze ook ergens gezien, weet alleen niet meer waar. Vond er zelf helemaal niks aan
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Roep je even als je het weer weet?
Oh, ik dacht dat ze ze in de winkel gezien had, vandaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/
Google is je vriend
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze ze in de winkel gezien had, vandaar
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
NeeIk zie nooit wat in de winkel, ben nu op zoek naar die nude lakken van Catrice. Wat een drama is dat Kruidvat toch
Zeg eens... waar zit die geweldige Kruidvat van jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik wist niet dat je die zocht! Ik heb er eentje meegepikt, de andere twee laten staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Mijn geweldige Kruidvat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zeg eens... waar zit die geweldige Kruidvat van jou?
Hoofddorp, daar kom ik elke dag doorheen met mijn bus!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn geweldige Kruidvat?Ik ben vandaag even naar Hoofddorp geweest
(die bij ons in de buurt hebben helemaal niks..) Ze hebben de Catrice Nude Sensation Collection verborgen opgesteld; aan de kop van de GOSH counter
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Joysa het volgende:
Al wat oudere foto maar deze heb ik nu weer op, Catrice - Pretty Pink (alleen nu stompjes, geen gel meer)
[ afbeelding ]Ow wat een leuk kittig kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh, die hoef ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/
Google is je vriend
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoofddorp, daar kom ik elke dag doorheen met mijn bus!
Heeft die Kruidvat leuke dingetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |