Dat doe ik nu al, lief konijn!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij zou voortaan je leven beteren! Foei!
Ja Godsklere wat een pleurisautist. Als iemand een Godverdomde portal naar een Twilightzone met downertjes open heeft laten staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Labjas wat voor kutkloon ben jij nou weer?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:56 schreef Luco het volgende:
Pief paf poef!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goedenmorgen
WIld Wild West
hier in Groningen zo te lezen, meestel word je niet zonder reden zo maar neergeschoten, geen zuvere koek waarschijnlijk
Pieuw Pieuw
Wat een mutsquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Bob. het volgende:
Ennn weer te laat voor een college, ik mis echt de helft van alles.
Whahaha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:15 schreef Slork het volgende:
[..]
Ja Godsklere wat een pleurisautist. Als iemand een Godverdomde portal naar een Twilightzone met downertjes open heeft laten staan.
quote:
Natuurlijk. Het enige onleesbare boek is Max Havelaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Luco het volgende:
La Divina Commedia is nog best goed te lezen trouwens!
Nooit gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef Labjas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het enige onleesbare boek is Max Havelaar.
De Max Havelaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef Labjas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het enige onleesbare boek is Max Havelaar.
Tara, bedankt nog! Ik had op nu.nl gekeken, maar daar stond niks, niet eens aan rtvnoord gedachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja dus, schietpartij:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85585
Schietpartij bij Stationsweg Groningen
GRONINGEN - Aan de Stationsweg in Groningen is vrijdagochtend een nog onbekend persoon neergeschoten.
De politie is op dit moment nog bezig met een sporenonderzoek en heeft een deel van de Stationsweg afgezet.
Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Over de aanleiding van de schietpartij is nog niets bekend.
Hell, alleen al voor het argument:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef Labjas het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ben wel benieuwd of je nog steeds enthousiast bent als je Dante uit hebt.
Die is wel geniaal, haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Hell, alleen al voor het argument:
"Iedereen die niet gedoopt is gaat naar de hel"
- "En Mozes, Noach, Abraham, Jozef en alle anderen welke voor Christus geboren zijn dan?"
was het boek elke cent waard!
Uiteraard staat het er niet zo in, maar voor Johannes de Doper werd bijna niemand gedoopt. Er wordt in ieder geval geen melding van gemaakt in het Oude Testament
Nee ik heb een bacteriële infectie en ergens anders nog een ontsteking ofzoiets.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:11 schreef Labjas het volgende:
[..]
Heb je nu de griep? Of gewoon moe?
Heeft iemand btw Dan Brown's nieuwe boek al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |