quote:-Beschouw-
-"Himmelhoch jauchzend, zu Tode betrübt". -
quote:-Sch-
-"Hey Dirk, ken je me nog?"-
quote:-Mwanatabu-
-Van Gaal blijft terugzwaaien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Stickvis-
-''Als ik nou net doe of daar iets zit kunnen ze deze foto mooi gebruiken voor een voetbalfoto-onderschrift competitie''-
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef voetballeh het volgende:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:12 schreef voetballeh het volgende:
[..]
overgens....Isolo, zie ik mijzelf niet in de ranglijst staan, terwijl ik al 2x in de prijzen ben gevallen. Zou je willen uitleggen waarom dit is?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Isiolo het volgende:
Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend
Ten eerste ben ik je vriend niet, zeker jij niet.
En je kan wel posten, maar racistische eikeltjes die hier lopen te trollen negeer ik in de stand. En dat zou de jury ook moeten doen.
Je doet 't niet slecht de laatste wekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:12 schreef Thelonious het volgende:
Mooie puntentelling.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef voetballeh het volgende:
-doe normaal-
Meedoen heeft geen zin meer, ik heb je definitief uit de score gehaald.
[..]
Duidelijk ?
Nieuwe tactiek Been om het doelpunten te laten regenen in de Kuip: spelen met een regendansformatie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ha! Ik dacht dat de vallende ster zou winnen. Dank jury!
[ afbeelding ]
Best. Je loopt alleen maar te zeiken en reacties uit te lokken. En er is al regelmatig een moderator aan te pas gekomen. Als andere vinden dat jij zo door moet gaan met het gezever en dat je alle rechten hebt om de competitie nog verder te verzieken. Dan neemt een ander maar de stand over en kap ik ermee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo? ik ben toch gewoon deelnemer?
wat geeft jou het recht mij deelname te ontnemen?
waar staat de regel dat als de almachtige Isolo je niet mag dat hij je dan maar negeert?
Klopt het dan dus wat ik al dacht?
paar vriendjes die onderling elkaar punten geven?
Waar slaat dit op? Dit is een openbaar forum, elk topic mag iemand in reageren die wat bij te dragen heeft.
Dat selectief punten bijhouden van je is de grootste klucht sinds Bush junior president was. Waar begint het en waar houdt het op? Mij deelname ontzeggen en onder tafel wat extra punten in je grafiekje bijschrijven voor je vriendjes?
Je maakt jezelf belachelijk man, pretendeerd objectief score bij te houden maar je bent zo subjectief als wat. Ontkracht nogal je mooie grafiekje. zielig hoor.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:17 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoorders wijzen dankbaar de held aan die heeft gezorgd voor een fraude-vrije competitie.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel graag dat Isiolo de stand blijft bijhouden want dat doet hij fantastisch!
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel graag dat Isiolo de stand blijft bijhouden want dat doet hij fantastisch!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef SCH het volgende:
En voetballeh mag blijven, het is wel gemakkelijk om niet over de poedel te hoeven nadenken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo? ik ben toch gewoon deelnemer?
wat geeft jou het recht mij deelname te ontzeggen?
waar staat de regel dat als de almachtige Isolo je niet mag dat hij je dan maar negeert?
Klopt het dan dus wat ik al dacht?
paar vriendjes die onderling elkaar punten geven?
Waar slaat dit op? Dit is een openbaar forum, elk topic mag iemand in reageren die wat bij te dragen heeft.
Dat selectief punten bijhouden van je is de grootste klucht sinds Bush junior president was. Waar begint het en waar houdt het op? Mij deelname ontzeggen en onder tafel wat extra punten in je grafiekje bijschrijven voor je vriendjes? Paar poedelprijzen voor je beste maatjes maar even makkelijk 'vergeten' bij te schrijven?
Je maakt jezelf belachelijk man, pretendeert objectief score bij te houden maar je bent zo subjectief als wat. Ontkracht nogal je mooie grafiekje. zielig hoor.
Overgens heb ik m'n 48uur's ban gewoon uitgezeten hoor. Dit forum wordt niet door jou gerund, netzomin als dit topic. Dus ik snap niet waarom je zo de pik op me hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:39 schreef d_b01 het volgende:
Isiolo gewoon door gaan,je doet het goed![]()
mooie OP trouwens![]()
Mee eensquote:enne voetballeh, wat mij betreft (niet dat ik je kan verwijderen oid) mag je best mee blijven doen als je tenminste normale onderschriften plaatst enz
quote:Cara
Feyenoorders wijzen dankbaar de held aan die heeft gezorgd voor een fraude-vrije competitie.
quote:Isiolo
" En we zwaaien met zijn allen naar Denny "
quote:Ruud
Eredivisie Live brengt voetbal in de huiskamer
De opmaak is hier te vinden.quote:d_b01
kijk, een vliegende ster!!!![]()
Maakt niet uit joh, jij krijgt toch de poedel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef voetballeh het volgende:
[..]
wie is die gozer en wie trapt ie, en wie zijn die lui die erbij staan te kijken?
Complete filmpje op:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef voetballeh het volgende:
[..]
wie is die gozer en wie trapt ie, en wie zijn die lui die erbij staan te kijken?
WTF !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Complete filmpje op:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_vrije_schop_.html
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:10 schreef Runselpink het volgende:
Suarez: dit gebeurt mij nou ook altijd, maar scheidsrechters geven me gewoon geen penalty's meer!
quote:Jip en Janneke handleiding voor het plaatsen van een onderschrift.
Stap 1
Zoek een bericht waar de juiste foto in staat. Klik op het quote knopje.
Stap 2
Je ziet een heleboel letters en cijfers. Haal alles voor http:// en na .jpg weg.
Stap 3
Selecteer de hele tekst (url) en klik op het het 3e knopje van rechts bij 'Opmaak'.
Stap 4
Plaats je onderschrift en maak dit dikgedrukt.
Stap 5
Controleer even of je grap leuk is en klik dan op invoeren. Kind kan de was doen.
gun isiolo z'n grapje nou....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:09 schreef Beschouw het volgende:
Die vent heet helemaal geen Tigo.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)af-na-karatetrap.htm
Staat toch op z'n shirt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:12 schreef voetballeh het volgende:
[..]
gun isiolo z'n grapje nou....
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Ruud het volgende:
Sorry, kan niet jureren![]()
Moet nu echt weg, anders wordt het een uur of 12
quote:-SCH-
-"Moet je me godverdomme maar geen Tigo noemen"-
-Sergio Jauregui: ''Kun jij zien of ik in de poep getrapt heb?"-
quote:-Cara-
-"Sorry maat, ik wil gewoon heel graag bij Feyenoord voetballen!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-isiolo-
-Met een fluwele en verfijnde traptechniek bezorgt hij de tegenstander kopzorgen-
Thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Weinig echte leuke onderschriften. Om die van Cara moest ik wel lachen.
Sch en Beschouw ruim beter dan de rest. Isiolo stomme spelfoudt.
Corrigeren heeft geen zin meer
Hier: [FAQ & FB] #104 Waar Tong terug verlangt naar de DOC-modquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:06 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
babovic wegens opname TBS-kliniek out tot 2015
overgens Prosac.....dat je me weer censureerd omdat ik het woord 'kneusjes' gebruik...![]()
mijn god.... als 'kneusjes' al niet meer kan, kan je 60% of meer van de posts op fok wel gaan verwijderen.
succes daarmee als dat je missie is, al bekruipt me het gevoel dat dit weer eens selectief was....lange tenen hebben ze hier hoor....
overgens wil ik een klacht indienen tegen dit gepest maar ik zie geen 'feedback' topic hier in het VBL forum, waar moet ik zijn om dit aan te kaarten?
Maar dat gozertje heb ik al lang geleden verstoten. Duikt-ie ineens hier opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat voetballeh een zoon van Beschouw is, nu valt het op zijn plaats
quote:-Isiolo-
-Han Peekel : " En wie ga jij nadoen ? "-
quote:-Mwanatabu -
-Anonieme investeerder slaagt er nog net in zich achter de pilaar te verstoppen-
''Zie je wel, daar komt Tony met de cocaïne.''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-voetballeh-
-babovic wegens opname TBS-kliniek out tot 2015-
Grappig, je bent zelf nu ook bekend.... en er gaat een puntje bij je afquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
geweldige jurering, alle bekenden weer wat punten erbij. mooi zo.
Hoort ook zo. Zou eigenlijk in de OP opgenomen moeten worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
Okee nu wordt ik het wel een beetje zat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
Zet de foto er eens bij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:33 schreef Runselpink het volgende:
Robben lacht als boer met kiespijn nadat hij een contract tekent bij 't bestuur van Bayern Munchen
Valt tegen. Wel wat op deze week ja, maar morgen gewoon voetballen. 's Avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dus je hebt eindelijk leren zuipen.
Jammer dat jouw geweldige, scherpe en uitermate grappige onderschrift niet in de prijzen is gevallen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
goed plan !quote:
Hij heeft het netjes gemeld, dus ik (als 2e) laat het nog even hangen tot ie komt, kee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Succes allemaal.
Weet nog niet of ik jury op tijd kan doen. Hangt af van de finale van softbal-Europa 2-toernooi hier in Spijkenisse. Ik laat het nog wel weten.
quote:-Cara-
- Enige attractie op Robbeneiland populair bij jong en oud. -
quote:-opinionr-
- Balvast jeugdtalentje geeft demonstratie aan Robben -
quote:-showmelove-
-Toupet Robben trekt veel bekijks-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Russelpink-
-Robben lacht als boer met kiespijn nadat hij een contract tekent bij 't bestuur van Bayern Munchen-
2x min is plus !quote:Kutjury beloont dus anderen.
iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Isiolo het volgende:
Hmmmm....
Had Ruud toch op podium gezet
waarom bewerk je een afbeelding???quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:34 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
Fans eisen punten voor onvolprezen deelnemer
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef Ruud het volgende:
[..]
Om de poedel veilig te stellen, denk ik.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
Leuk Beschouw, zo'n nietkliekjes winnaar. SCHiet ook zo lekker op met de puntentelling.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef SCH het volgende:
Heel goed, we zien het toch wel als jouw verantwoordelijkheid
Dacht het niet. Heb een potentieel podiumonderschrift.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan jureer jij toch nog maar eens? Kijken of het nu beter gaat?
Dan worden er meerdere poedels uitgereikt,doe maar nietquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan worden er meerdere poedels uitgereikt,doe maar niet
quote:-SCH-
-"Alkmaar??? Echt geen idee waar dat ligt"-
quote:-Ruud-
-Wenger staat stijf van de zenuwen-
quote:-Bjoro-
-Kijk mam, met lege handen !-
-Fans eisen punten voor onvolprezen deelnemer-
deze keer waren er niet zo veel onderschriften, daar heb ik niet op gelet. jij hebt de poedel gekregen omdat je een afbeelding had bewerkt, anders weet ik niet wie de poedel had gekregen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef voetballeh het volgende:
ja jonge dikke lul met jou en je punten aan de top 4 weer.
[ afbeelding ]
onderschrift maffia hooliganz!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik snap niet waarom ik nog aan deze shit meedoe.
dit is nog erger dan het songfestival elk jaar.
fuckin' maffia.
Ik wil dat fucking een MOD (DIE NIET IN VOETBAL moddereert!) ofzo voortaan jureert want deze shit is echt belachelijk man!
sjonge jonge....
nou ik vraag het nog netjes alvorens zomaar te doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:36 schreef d_b01 het volgende:
[..]
deze keer waren er niet zo veel onderschriften, daar heb ik niet op gelet. jij hebt de poedel gekregen omdat je een afbeelding had bewerkt, anders weet ik niet wie de poedel had gekregen...
anders had je zelf maar moeten jureren, maar dat deed je niet/ mocht (?)je niet.
van mij mocht je, ik heb ook geen toestemming gevraagd om te jureren...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou ik vraag het nog netjes alvorens zomaar te doen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:39 schreef d_b01 het volgende:
[..]
van mij mocht je, ik heb ook geen toestemming gevraagd om te jureren...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Isiolo het volgende:
goede jury , poedel volkomen terecht !
dankjequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Isiolo het volgende:
Eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Isiolo het volgende:
Hahahahaquote:
Voortaan niet vragen, gewoon doen (als beoogde jury niet op komt dagen).quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou ik vraag het nog netjes alvorens zomaar te doen
Die plakt straks z'n kop op die scheids en voegt het volgende onderschrift in:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog 5 minquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:54 schreef Bjoro het volgende:
Jihaaaaaaaa
Gaan we deze foto doen of moet ik een nieuwe zoeken ?
Oh ja, jury morgen pas om een uurtje of 22, ik moet eerst zelf nog even een balletje schoppen !
quote:-Luco-
-Hoyzer geeft voetballeh gele kaart voor kritiek op de leiding-
quote:-Stickvis-
-De keeper trekt het niet meer-
quote:-Xummon-
-Is dit soms de kaart die je in je gedachten hebt-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma-
-Streng maarrrrrrr Rechtvaardig! -
opzich ben ik het wel met je eens. er waren veel leuke onderschriften vond ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Uitleg:
3e plaats: leuke terechtwijzing irritante deelnemer !
2e plaats: scherp op de foto gelet !
1e plaats: de grappigste (in mijn ogen!)
poedel: snap hem gewoon niet, sorry !
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Uitleg:
3e plaats: leuke terechtwijzing irritante deelnemer !
2e plaats: scherp op de foto gelet !
1e plaats: de grappigste (in mijn ogen!)
poedel: snap hem gewoon niet, sorry !
die van jou was wel scherp iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Nicee ook een keer in de prijzen
Jah zelfs de media had al genoeg poedel grappen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Stickvis het volgende:
nu krijg je al die makkelijke uitbrander en ajax blusspul grappen
Zo voorspelbaar ... hahahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Hebben we zo lang moeten wachten, bakt de jury er alweer niks van.
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isdas nog wel de grootste grap
![]()
wat een farce weer
als je wel weet van Hoyzer en zijn verleden waarom kies je dan grappen die bij elke willekeurige foto met scheidsrechter kunnen worden gebruikt????? het gaat me echt te pet te boven hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
Het enige bijzondere aan Hoyzer is toch dat gokken? Jij doet net of het zomaar een scheids is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
Ho, ho, het afzeiken op de jury is het bestaansrecht van deze reeks! Alleen het gezeik van voetballeh hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Prosac het volgende:
Hierbij wil ik direct het gezeik op jurering de kiem in smoren. Als het je niet bevalt, doe je maar gewoon niet mee.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
Dat zeg ik
Dat maakt hem gewoon een jarige kut.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro is gewoon kut, maar hij is jarig dus dan is ie minder kut
Toch raar dat juist jij je er dan zo thuis voelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Hoe dan ook, het blijft een kut. Net als dat dit altijd een kutcompetitie blijft.
Waarom? Ik kom ook uit een kut hoor. Net als jij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch raar dat juist jij je er dan zo thuis voelt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:42 schreef voetballeh het volgende:
Makkelijker is idd. om te zeggen: "bevalt het je niet, ga dan maar weg!"
maar is dat nou ook de beste oplossing...
nou weet je opzich is humor gewoon subjectief, dus je zult het nooit eens worden. Maar de beweegredenen van bjoro waren wel heel slechtquote:Op woensdag 2 september 2009 11:42 schreef voetballeh het volgende:
wat ik raar vind is dat slowchat hier mag maar kritiek op de slechte jurering niet.
dat moet worden doodgezwegen...ipv. inhoudelijk te reageren op mijn voorstel de jurering te laten doen door een onafhankelijk iemand....wellicht een mod...van buiten VBL.
Makkelijker is idd. om te zeggen: "bevalt het je niet, ga dan maar weg!"
maar is dat nou ook de beste oplossing...
Inderdaad. Ook al doe ik niet meer mee, het blijft wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef Smeich het volgende:
Ik merk dat er in al die tijd helemaal niets veranderd is hier![]()
De poedelkoning is terugquote:Op woensdag 2 september 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Olivier De Cock warm onthaald.
ja, alleen waren de poedels van sezten nog grappig. Dus is die kloon een mislukt aftreksel dan ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballeh zijn kloon was.
jij mag niet meedoen, je hebt gewonnen.. dus jurerenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
Brandend verlangen naar nieuwe landstitel
Is doof kennelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
ssssssssssssssjjjjjjjjjjuuuuuuuuurieeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballeh zijn kloon was.
Voel je vrij om voor de 59e keer deze ronde eens een keer extra de jury te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
ssssssssssssssjjjjjjjjjjuuuuuuuuurieeeeeeeeeeeeeeee
iedereen zal zitten te wachten op 1 van de bende van 4 he die de boel hier runt.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:32 schreef Bjoro het volgende:
jeeeetje....ik laat er een keer 1 winnen....die komt meteen niet meer jureren !
grijp je kans lieverdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef voetballeh het volgende:
[..]
iedereen zal zitten te wachten op 1 van de bende van 4 he die de boel hier runt.
quote:-Bjoro -
-Toegangsverbod Politie bij eetcafé de Verlenging, brandweer wel welkom-
-Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV-
quote:-Isiolo -
-Danko Lassenvic bezorgt Psv pluim en krijgt lintje van de politie-
-Rob Geus werd hier niet vrolijk van...-
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef voetballeh het volgende:
moet ik het nog verder uitleggen of........
hahahah die is grappig!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
AARRGGHH coach het touwtje van m'n tampon is weg!
- ik haal hem er wel even uit...
ik dacht juist dat dat de grap wasquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Runselpink het volgende:
de stippletjes moeten na de van...
ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik dacht juist dat dat de grap was
Ga jij hier anders even vertellen hoe het moetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Runselpink het volgende:
de stippletjes moeten na de van...
Gegarandeerde podiumplek!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje-dames zo trots als een Pauw.
quote:-AsRoma-
-lege tribunes bij vrouwenvoetbal na nieuwe regel uefa, shirt uit is geel-
quote:-Engcatjuh-
-Oranje-dames zo trots als een Pauw.-
quote:-Ruud-
-Pauw: "Broek uit, broek uit, broek uit......"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Han Pekel-
-Huppel Holland Huppel-
Forum Opties | |
---|---|