quote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef mikey99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(c) OOSJ
Het vorige deel:
Voetbalfoto onderschrift competitie #22 Inspiratieloos.
De regels
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan binnen 2 uur een andere foto, mocht de winnaar binnen die tijd geen nieuwe foto geplaatst hebben dan vervalt het recht en kan een ieder die wil zijn of haar foto plaatsen.
Met de foto die als eerste geplaatst wordt gaan we verder.
Laat je creativiteit gelden!!
En dus ook hier maar verder
De huidige foto
de inzendingen:
[quote]Op dinsdag 13 december 2005 10:56 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Na een Knuffel Marokkaan, hebben we nu ook een knuffel Zuid-Afrikaan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Jaap wat heb je toch lekkere borstspieren.
Dat is nou de kracht van Jaap Stam
grrrrrr.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:02 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Stam voor de kennismaking met doping.
en de laatste postquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Blijf ontspannen doorpuffen terwijl het hoofdje geboren wordt. Hier is een belangrijke rol weggelegd voor de vader. Laat haar weten dat je er voor haar bent!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef mikey99 het volgende:
[..]
moest toch wat zeggen om mijn incapabiliteit om s' ochtends goed te lezen te verdoezelen
ik heb al een nieuwe F5 besteldquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:31 schreef mikey99 het volgende:
je zat op mij te w88 he luie hond![]()
je zal toch zo op de foto staan![]()
[afbeelding]
In diezelfde categoriequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
in de categorie: wat een inspiratieloze kutdag
van Ti-ta-tovenaar toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef mikey99 het volgende:
[afbeelding]
en als ik dan hier op druk en oeloeboeloe zeg, mssn wordt hij dan onzichtbaar
en nu maar hopen dat de jury vroeger veel tv heeft gekeken, anders snap je van mijn onderschrift helemaal niks
weet mikey99 nog met een ti-ta-tovenaar onderschrift te komen, of niet?quote:
ik vertrouw op de kennis van de jury *hiel liktquote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
weet mikey99 nog met een ti-ta-tovenaar onderschrift te komen, of niet?
Ik ken dat programma ook.......quote:Op woensdag 14 december 2005 09:30 schreef mikey99 het volgende:
neej SD. Lotta zo heten dat programma, zweedse trien en een afgrijselijk klapkloothoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |