quote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef mikey99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(c) OOSJ
Het vorige deel:
Voetbalfoto onderschrift competitie #22 Inspiratieloos.
De regels
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan binnen 2 uur een andere foto, mocht de winnaar binnen die tijd geen nieuwe foto geplaatst hebben dan vervalt het recht en kan een ieder die wil zijn of haar foto plaatsen.
Met de foto die als eerste geplaatst wordt gaan we verder.
Laat je creativiteit gelden!!
En dus ook hier maar verder
De huidige foto
de inzendingen:
[quote]Op dinsdag 13 december 2005 10:56 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Na een Knuffel Marokkaan, hebben we nu ook een knuffel Zuid-Afrikaan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Jaap wat heb je toch lekkere borstspieren.
Dat is nou de kracht van Jaap Stam
grrrrrr.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:02 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Stam voor de kennismaking met doping.
en de laatste postquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Blijf ontspannen doorpuffen terwijl het hoofdje geboren wordt. Hier is een belangrijke rol weggelegd voor de vader. Laat haar weten dat je er voor haar bent!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef mikey99 het volgende:
[..]
moest toch wat zeggen om mijn incapabiliteit om s' ochtends goed te lezen te verdoezelen
ik heb al een nieuwe F5 besteldquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:31 schreef mikey99 het volgende:
je zat op mij te w88 he luie hond![]()
je zal toch zo op de foto staan![]()
[afbeelding]
In diezelfde categoriequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
in de categorie: wat een inspiratieloze kutdag
van Ti-ta-tovenaar toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef mikey99 het volgende:
[afbeelding]
en als ik dan hier op druk en oeloeboeloe zeg, mssn wordt hij dan onzichtbaar
en nu maar hopen dat de jury vroeger veel tv heeft gekeken, anders snap je van mijn onderschrift helemaal niks
weet mikey99 nog met een ti-ta-tovenaar onderschrift te komen, of niet?quote:
ik vertrouw op de kennis van de jury *hiel liktquote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
weet mikey99 nog met een ti-ta-tovenaar onderschrift te komen, of niet?
Ik ken dat programma ook.......quote:Op woensdag 14 december 2005 09:30 schreef mikey99 het volgende:
neej SD. Lotta zo heten dat programma, zweedse trien en een afgrijselijk klapkloothoofd
Doen wequote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef SocialDisorder het volgende:
ladies en sjentelmen, hold jor horses, de jury gaat in beraad, zodadelijk de uitslag.
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef mikey99 het volgende:
Mijn vader is een tovenaar, 't is echt, 't is heus, 't is raar maar waar,
een Ti-ta-tovenaar, 't is raar, 't is raar, 't is raar
Hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het wel eens verkeerd
en gaat het niet zoals ik wil, dan doe ik dit......
en alles staat stil
Ahh nou snap ik het. Zo win je dus prijzenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
2e Engcatjuh: "Ook foto's van Jaap Stam met kleine jongetjes gevonden op de discettes van de AIVD"
geen idee, werk daar niet meer. Ik ben daar op freelance basis gaan werken, met een optie in het contract om te vertrekken zodra ik een goede vaste baan kreeg. Die heb ik gekregen vlak na het uitzoeken van die shitzooi.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef mikey99 het volgende:
SD!? hoe is het trouwens met je GSM wallpaper/achtergronden voor je werkgever?
Doet het altijd goed he Hans teeuwen hahaquote:Op woensdag 14 december 2005 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
"Nostradamus, Nostradahahahamus, Nostradamus in z'n strakke groene broek, die stond em goed!"
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ahh nou snap ik het. Zo win je dus prijzen![]()
Ja inderdaad om een uurtje of 2 of iets eerder kijk maar wat je het best uitkomtquote:Op woensdag 14 december 2005 22:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Uh, wanneer word ik geacht om met de uitslag te komen?
Voor het geval dat ik het weer vergeet
eerder mag ook hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
rond een uurtje of twee is goed.
quote:
2equote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Coach demonstreert hoe gemakkelijk er door deze verdediging heengepenetreerd kan worden
1equote:Op woensdag 14 december 2005 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
"Nostradamus, Nostradahahahamus, Nostradamus in z'n strakke groene broek, die stond em goed!"
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
"Maar verzorger... wat doet u nu???"
Ja, want je bent net zo irritant als een Jood, dus...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:21 schreef mikey99 het volgende:
ha, en je neemt maar aan dat ik een neusje ben?
had voorkomen kunnen worden als jij op tijd was geweest met je uitslagquote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Uh...hou het gezellig, medekneusjes
Aai over de bol terug voor mikey99.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:46 schreef mikey99 het volgende:
*mikey99 geeft frankymcg een kusje, en vergeet het hele voorval![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aai over de bol terug voor mikey99.
Damn... dat was ook mijn eerste gedachte toen ik die foto zag.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Steve Urkel nieuwe aanwinst HSV.
Kan het mis hebben natuurlijk, maar volgens mij is het Chivu die naar de bal kijkt.quote:Op maandag 19 december 2005 09:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Dani kijkt nog eens goed om de vraag "wie heeft minder haar, de bal of Jan?" te kunnen beantwoorden
dat vond ik nou ook, onderschriftencompetitie zonder tolk op het podium is geen onderschriftencompetitie,quote:
Ik ga jou een kerstkaartje sturenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef mikey99 het volgende:
[..]
dat vond ik nou ook, onderschriftencompetitie zonder tolk op het podium is geen onderschriftencompetitie,
bij deze
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd alle drie, en kunnen we het asslicking tot een minimum beperken AUB, ik heb net m'n ontbijtje op.
heej laat onsquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd alle drie, en kunnen we het asslicking tot een minimum beperken AUB, ik heb net m'n ontbijtje op.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd alle drie, en kunnen we het asslicking tot een minimum beperken AUB, ik heb net m'n Red-Bull op.
Ik snap dit niet: dan heb je toch juist weer energie voor een nieuwe ronde?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan niet ontkennen dat een flinke natte tong tegen de binnenkant van m'n aars op dit moment niet onwelkom is, maar dat heeft meer te maken met het draadloos netwerk dat to in de WC reikt, en het WC-papier dat bijna op isquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:26 schreef mikey99 het volgende:
[..]
heej laat ons
fluistert tegen de tolk: hij is jaloers![]()
woehoequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan niet ontkennen dat een flinke natte tong tegen de binnenkant van m'n aars op dit moment niet onwelkom is, maar dat heeft meer te maken met het draadloos netwerk dat to in de WC reikt, en het WC-papier dat bijna op is
Woeha, je moet ook een krant meenemen naar de plee, geen laptopquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan niet ontkennen dat een flinke natte tong tegen de binnenkant van m'n aars op dit moment niet onwelkom is, maar dat heeft meer te maken met het draadloos netwerk dat to in de WC reikt, en het WC-papier dat bijna op is
En?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
op dit moment wordt via MSN een loting gehouden wie er vers papier gaat brengen
om je reet mee af te vegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:17 schreef mikey99 het volgende:
d8 men van een foto..
het werd een stagiairquote:
Oeh, die moet dan wel een heeele goede beoordeling krijgenquote:
ik denk het niet, hij heeft vervroegd kerstvakantie opgenomen. Hij trok nogal bleek weg toen de deur opengingquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oeh, die moet dan wel een heeele goede beoordeling krijgen![]()
DIEquote:Op woensdag 21 december 2005 08:54 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Nieuw stadion (1000 man) past beter bij prestaties Ajax.
Zal het voortaan niet meer doenquote:
2)quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Fred, volgens mij spelen we toch uit deze week...
3)quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Zjakkie het volgende:
"Ik vind er geen bal aan!" aldus Stekelenburg, nadat hij de zak heeft gekregen
Gefeliciteerd Mwanatabu! Veel succes met het uitzoeken van een nieuwe fotoquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
.~^ De Uitslag ^~.
1)
[..]
2)
[..]
3)
[..]
Gefeliciteerd Mwanatabu! Veel succes met het uitzoeken van een nieuwe foto
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Mathijsen: "Hey, Olaf, die Van Dijk heeft een puist op bovenopz'n nek, knijp jij die even uit voor hem."
quote:
A dirty mind is a joy forever...quote:
Dat vroeg ik me nou ook al af.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer volgt eigelijk de uitslag?
Um...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
de cler tegen Sergio: "Zal ik jou eens even in je bek schijten?"
buiten mededinging om uiteraard, tenzij het een winnaar is
Mijn inbreng in deze heeft niets met deze uitslag te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Mathijsen: "Hey, Olaf, die Van Dijk heeft een puist bovenop z'n nek, knijp jij die even uit voor hem."
1:quote:Op woensdag 21 december 2005 15:21 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
De Cler tegen Sergio:" Achteraan de rij aansluiten, iedereen kom aan de beurt om 'm te wurgen"
Feli Bjoro, bring it on!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Wisselspeler tegen Lindenbergh : Houd nog ff vol, dan mag ik er tenminste zo in !
Helpt het als ik zeg dat het erom hing?quote:
Het verzacht de pijn een beetje. Ik ga me nu niet ophangenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat het erom hing?![]()
Pfoei...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het verzacht de pijn een beetje. Ik ga me nu niet ophangen![]()
Nummertje 2:quote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Ronaldhino traint voor hink-stap-sprong-fistfuck-onderdeel
Nummertje 1:quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
TomTom: Bij de volgende grasspriet rechtsaf
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:09 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Mr. Ed haalt ook de oxer op 1.80m
2equote:De blauw-witte spoorbomen blijken in tegenstelling tot de rood-witte in Eindhoven, niet zo goed te werken
3equote:Juan franst de wenkbrauwen bij hoogstandje Jeroen v/d Kerkhof
quote:Komisch duo Bassie & Adriaan imiteren een zandzak en een Houten Klaas op formidabele wijze.
Ghehehequote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
De Jong zal na zijn vertrek bij Ajax te zien zijn in de musical Saturday Night Fever.
2.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
De Jong zal na zijn vertrek bij Ajax te zien zijn in de musical Saturday Night Fever.
3.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Hee Terol, zeker nooit bij de commando's gezeten, mietje
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef dramslag het volgende:
Grandel als vliegende keep blijkt een laagvlieger te zijn.
hieperdepiep HOEZEEquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SocialDisorder het volgende:
3e: sanger met Kerstvoorstelling Herman Renz valt letterlijk in duigen
2e: Promovendus met Geheime wapen Australie: speler van buiten het stadion de zestien ingekatapulteerd
1e: Bjoro met en nu maar hopen dat er geen mus komt die alles omgooit !
Gefeliciteerd, eet smakelijk en tot ziens!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik snap ook niet hoe het past, maar van die scheids zijn we af!
De zilveren medaille is gewonnen door:quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef SocialDisorder het volgende:
#4: "Als de keeper met em klaar is, heeftie zoooooooooooo'n anus!"
De gouden medaille is gewonnen door:quote:Op zondag 1 januari 2006 16:50 schreef WooZ het volgende:
Nou, waar blijft dat vuurtje?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, ik snap ook niet hoe het past, maar van die scheids zijn we af!
Onoplettende speler glijdt uit over bal.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef dramslag het volgende:
[[http://i14.photobucket.com/albums/a315/Mwana1977/football2.jpg]afbeelding[/url]]
quote:EnGCatjuh
Speler met Stofzuigerneus het nieuwe wapen van FC Thun
Tweedst:quote:numero_uno
Hmm dat ruikt lekker fris.... Zeker Robijn Intensief
En de pot augurken gaat naar:quote:AtDaMotDaMotDa
Eric Cantona was altijd al mijn voorbeeld
Over de uitslag kan slechts met bier gecorrespondeerd worden.quote:SocialDisorder
"Hij had iets wat andere spitsen niet hadden: -7, -8,5..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |