quote:Op maandag 28 november 2005 08:57 schreef Vipers het volgende:
Sympathiek High-Five gebaar Helmonder wordt duidelijk niet begrepen
quote:Op maandag 28 november 2005 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuw sponsorcontract Helmond Sport met "Flash Coffeeshops" blijkt funest voor de prestaties
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Helmonder met de schrik vrij na bal door de slaapkamerruit, "Gelukkig begon de wedstrijd pas om 20:00, als ie een uurtje eerder was begonnen had ik nog in bed gelegen!" aldus de Helmonder in kwestie.
-edit-
Kut, ik zie net pas dat iemand al een grap had uitgehaald met de raam op de achtergrond...
quote:Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef dramslag het volgende:
Hier ziet u de eerste speler die te ver gaat in de Wiel Coerver techniek.
quote:Op zondag 27 november 2005 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Helmond-spelers rennen naar de winkel na zien reclame Nuva-keukens
Sorry, beter werd ie niet
quote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
diepgaand onderzoek naar de inhoud van de waterfles van Helmond Sport
quote:Op zondag 27 november 2005 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sommige spelers zijn duidelijk gezakt voor hun schwalbe-examen
quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef WooZ het volgende:
De sluipschutter van Helmond trof doel, op de foto is duidelijk te zien vanuit welk raam er gemikt werd
en de laatste postquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Tijdens het WK voor blinden werd weer flink op de tast gespeeld
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef gr8w8 het volgende:
Zometeende uitslag
terug pind vostquote:Op maandag 28 november 2005 12:43 schreef numero_uno het volgende:
tpv
het is nog geen 12 uur.... maar het kan natuurlijk welquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:46 schreef DeTolk het volgende:
schopje doen?
wat?quote:
quote:
mooie timingquote:
#2: Mobster273quote:Op maandag 28 november 2005 11:05 schreef gr8w8 het volgende:
Helaas voor Sylvie lette Gyan niet goed op toen ze haar onderbroekje wierp.
#1: Terreros85quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
Gyan schrikt zich een hoedje van geslaagde kopbal VdV
quote:Op maandag 28 november 2005 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Gyan verschrikt: Sylvie zwanger?!!! Dus die VdV kan dus toch raak schieten...
Ik vond m heel geinig hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Mobster273 het volgende:
tweede...![]()
ben ik best blij mee, vond hem niet zo geweldig eigenlijk
feli terreros!
Ik ben al weer de hele ochtend aan het F5-enquote:Op woensdag 30 november 2005 12:02 schreef Mobster273 het volgende:
Terreros, wanneer ben je van plan de uitslag te geven?
Tweede:quote:Op donderdag 1 december 2005 08:36 schreef Vipers het volgende:
[b] Mama ze pesten me allemaal, van Rita mag ik niet versneld Nederlander worden en van Nico mag ik niet de bal spelen
WINNER:quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef TremorChrist het volgende:
Hoogma: Jeunsken, ie scheit mie un bek toch nig vol he?
Kalou: Derka Derka Jihad Allah Ahkbar!!
Feli winnaars....quote:[b]Op donderdag 1 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Kalou in charmeoffensief: "Iek ken al viel kloeps. Hercules Ermelo ies goeie."
Jij bent er toch? Doe je ding!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:11 schreef DeTolk het volgende:
nou, niemand online... wachten dan maar.
heeft u wel een substituut geregeld dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:55 schreef DeTolk het volgende:
(Ik post ook maar mee, aangezien ik de jurering niet kan doen)
Methodmich als winnaar van de vorige foto wellichtquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heeft u wel een substituut geregeld dan?
Mooi, dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:58 schreef gr8w8 het volgende:
De volgende die hier binnenkomt en nog geen onderschrift heeft geplaatst, wordt hierbij gepromoveerd tot jury. En mag meteen de uitslag bepalen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef TremorChrist het volgende:
Welke idioot heef die foto gepost dan en niet gezorgd voor vervanging![]()
Leescht....quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:26 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
nadere uitleg overbodig, veel succes.. Uitslag mag iemand anders doen, heb zelf geen tijd vanavond en morgen.
Is dat een regeltje ofzo, hij gaf toch zelf aan fdat hij er geen tijd voor zou hebben? Maar wat zie ik? Hij ist d'r wel gewoon! DeTolk! Uitslag graag!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Nou, foto's overnemen van de winnaar is not done. Dus ik jureer dan ook niet, speel gewoon mee. Laat DeTolk zelf maar jureren dan!
Anders moeten we toch twee dagen wachten op een antwoord natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 12:41 schreef DeTolk het volgende:
1e Plaats: Mobster 273
2e plaats: showmelove
3e plaats: zjakkie.
Feli allemaal
over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, uiteraard.
neuh, je hebt hem nu geplaatst , dan moet je ook de uitslag maar doenquote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Uitslag over een uur of 24, mits genoeg inzendingen. Succes enzo
Als Mobster273 daar zin in heeft mag 'ie best de jurering doen
alstu:quote:Op maandag 5 december 2005 08:25 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
HEYYYYYY, wil degene die mijn kooitje heeft gevonden deze graag even bij mij retourneren.
Dankuquote:Op maandag 5 december 2005 08:44 schreef Robar het volgende:
[..]
alstu:
[afbeelding]
Ennuh geen dank hoor![]()
Is dit niet die speler in Zwitserland oid die scoorde, aan een ijzeren hek waar hij insprong bleef haken met zijn ring en toen met zn vingerkootje eraan bleef haken?quote:Op maandag 5 december 2005 09:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Volgens mij was iemand met een nop precies op z'n vinger terecht gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 5 december 2005 22:22 schreef showmelove het volgende:
Erg sterke inzendingen![]()
1. DeTolk - Fingerspitzengefühl...
2. -Schorpioen- - Scheids !!!! Kijk, ik heb mijn ring afgedaan, mag ik nou weer het veld in ??
3. numero_uno - Trek eens aan mijn vinger.....NEE NIET ZO HARD LUL!!!!
Gefeli! Next!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
Tweetst !!!
(Btw, hij was aktueel he ?)
jij wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef TremorChrist het volgende:
Dus als ik hier een grapje overmaak win ik?
Kun je de berichten even op Internet plaatsen, dan kan ik er ook gebruik van maken.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef DeTolk het volgende:
Mailtjes naar Radar en Opgelicht zijn al onderweg
Sommige mensen hebben wel erg veel fantasie bij een kruisjequote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef -Schorpioen- het volgende:
De uitslag !!!
1. Vom
"Nou, nou en dat nieuwe contract, nou dat gooide ik zo weg", aldus Nigel de Jong over zijn vertrek bij Ajax
2. methodmich
Nigel geeft in braille nog eens aan dat hij in de basis moet, aan zijn trainer die Blind is.
3. mikey99
Hoor ik daar transfersom van 5 duizend euro? wie biedt meer voor deze knakker?
Vom gefeliciteerd en succes met het vinden van een nieuwe foto.
PS: Voor klachten over de uitslag (of het kruisje) kunt u schrijven naar Radar, Opgelicht, Peter R. de Vries of Kassa.
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat ik niet mee kon doen vanwege de kruisjes vanmiddag.
je eerste bezoek zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Stekelenburg maakt nieuwe linksbuiten Ajax wegwijs
eerste post?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Vipers het volgende:
Nope snapt er de ballen van. Het is ook heel moeilijk om de eerste post ook daadwerkelijk te lezen
Mag jij de uitslag doen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef Vom het volgende:
Oeps, vergeten de uitslag te checken
Wel gewonnen
Jij hebt vier op een rij, dus jij hebt gewonnen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
Wie wil de uitslag doen?
2st:quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Enthousiaste Affelay en Aisattie oefenen op afstandschoten in de Bijlmermeer
1st:quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:47 schreef Bjoro het volgende:
There are 9 million soccerballs in Iraq
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:18 schreef sanger het volgende:
En wat vinden jullie van (land)mijnbal? Mooi he, kunnen we fijn en potje ballen.
Ach, iedereen weet wat ik bedoelde. Waar is de tijd van Neeskens en Michels, en de moeilijkste naam om te spellen was Cruyff?quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Aisattie (Aissati) en Affelay (Afellay) en nog in de top 3..
Mijn eerste goudje!!!!!quote:
quote:
quote:
Lezen jongens!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is hier wel vaker een probleem
morgenvroeg vroeg is dus vroeg, je weet wel als in:quote:
En even na 9 uur des ochtends vind jij niet aan het begin van de dag?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:55 schreef mikey99 het volgende:
[..]
morgenvroeg vroeg is dus vroeg, je weet wel als in:
vroeg
bijvoeglijk naamwoord
1 aan het begin van de dag
moest toch wat zeggen om mijn incapabiliteit om s' ochtends goed te lezen te verdoezelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:53 schreef sanger het volgende:
[..]
En even na 9 uur des ochtends vind jij niet aan het begin van de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |