Jij bent er toch? Doe je ding!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:11 schreef DeTolk het volgende:
nou, niemand online... wachten dan maar.
heeft u wel een substituut geregeld dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:55 schreef DeTolk het volgende:
(Ik post ook maar mee, aangezien ik de jurering niet kan doen)
Methodmich als winnaar van de vorige foto wellichtquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heeft u wel een substituut geregeld dan?
Mooi, dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:58 schreef gr8w8 het volgende:
De volgende die hier binnenkomt en nog geen onderschrift heeft geplaatst, wordt hierbij gepromoveerd tot jury. En mag meteen de uitslag bepalen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef TremorChrist het volgende:
Welke idioot heef die foto gepost dan en niet gezorgd voor vervanging![]()
Leescht....quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:26 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
nadere uitleg overbodig, veel succes.. Uitslag mag iemand anders doen, heb zelf geen tijd vanavond en morgen.
Is dat een regeltje ofzo, hij gaf toch zelf aan fdat hij er geen tijd voor zou hebben? Maar wat zie ik? Hij ist d'r wel gewoon! DeTolk! Uitslag graag!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Nou, foto's overnemen van de winnaar is not done. Dus ik jureer dan ook niet, speel gewoon mee. Laat DeTolk zelf maar jureren dan!
Anders moeten we toch twee dagen wachten op een antwoord natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 12:41 schreef DeTolk het volgende:
1e Plaats: Mobster 273
2e plaats: showmelove
3e plaats: zjakkie.
Feli allemaal
over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, uiteraard.
neuh, je hebt hem nu geplaatst , dan moet je ook de uitslag maar doenquote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Uitslag over een uur of 24, mits genoeg inzendingen. Succes enzo
Als Mobster273 daar zin in heeft mag 'ie best de jurering doen
alstu:quote:Op maandag 5 december 2005 08:25 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
HEYYYYYY, wil degene die mijn kooitje heeft gevonden deze graag even bij mij retourneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |