quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd alle drie, en kunnen we het asslicking tot een minimum beperken AUB, ik heb net m'n ontbijtje op.
heej laat onsquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd alle drie, en kunnen we het asslicking tot een minimum beperken AUB, ik heb net m'n ontbijtje op.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd alle drie, en kunnen we het asslicking tot een minimum beperken AUB, ik heb net m'n Red-Bull op.
Ik snap dit niet: dan heb je toch juist weer energie voor een nieuwe ronde?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan niet ontkennen dat een flinke natte tong tegen de binnenkant van m'n aars op dit moment niet onwelkom is, maar dat heeft meer te maken met het draadloos netwerk dat to in de WC reikt, en het WC-papier dat bijna op isquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:26 schreef mikey99 het volgende:
[..]
heej laat ons
fluistert tegen de tolk: hij is jaloers![]()
woehoequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan niet ontkennen dat een flinke natte tong tegen de binnenkant van m'n aars op dit moment niet onwelkom is, maar dat heeft meer te maken met het draadloos netwerk dat to in de WC reikt, en het WC-papier dat bijna op is
Woeha, je moet ook een krant meenemen naar de plee, geen laptopquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan niet ontkennen dat een flinke natte tong tegen de binnenkant van m'n aars op dit moment niet onwelkom is, maar dat heeft meer te maken met het draadloos netwerk dat to in de WC reikt, en het WC-papier dat bijna op is
En?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
op dit moment wordt via MSN een loting gehouden wie er vers papier gaat brengen
om je reet mee af te vegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:17 schreef mikey99 het volgende:
d8 men van een foto..
het werd een stagiairquote:
Oeh, die moet dan wel een heeele goede beoordeling krijgenquote:
ik denk het niet, hij heeft vervroegd kerstvakantie opgenomen. Hij trok nogal bleek weg toen de deur opengingquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oeh, die moet dan wel een heeele goede beoordeling krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |