Help hem maar ff afdrogenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik die luie donder nog helpen om al die onderschriften te posten ?
Of denken jullie dat hij in staat is om ff terug te lezen![]()
ps. Gordon
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik die luie donder nog helpen om al die onderschriften te posten ?
Of denken jullie dat hij in staat is om ff terug te lezen![]()
ps. Gordon
Jaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
kleinzusje klinkt toch wel beter dan kleineschwester, niet?
neequote:
Helllloooooooooooooooooooo, ik loop achter jaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
Ja dat kan niet he... een jury die zichzelf punten geeft... het is hier het Songfestival niet.
En? Een jury geeft zichzelf geen punten, dus deze uitslag is gewoon ongeldigquote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helllloooooooooooooooooooo, ik loop achter ja![]()
En ben geen oostblok HO
Toen jij nog in de luiers zat, heb ik mezelf een poedel gegevenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Een jury geeft zichzelf geen punten, dus deze uitslag is gewoon ongeldig.
Maar ik neem graag je tweede plaats over hoor.
Welkom. Houd je van poedels?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Black-Death het volgende:
Heb net wat oude topics gelezen, heb me stuk gelachenHopelijk kan ik wat bijdragen
Maar wel jezelf op het podium?!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Sorrie Gordon, fritsie en Rumille, maar ik moest keuzes maken
Je noemt mij als eerste en je mag jezelf geen punten geven. Nummer drie schruift door naar twee, en ik ben dus derdequote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Sorrie Gordon, fritsie en Rumille, maar ik moest keuzes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |