quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel: "Wat nou penalty??? Je was toch onze vriend? Wel eens van vriendjespolitiek gehoord??"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
''Ja maar scheids .... dat is toch een swalbe dus moeten we toch een penalty krijgen. ''
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"KIjk dan man! Je vrienden zitten daar."
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel: "Ja wat nou, wij steken inderdaad allemaal onze hand uit, problemen mee?"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Wannabe Di Canio's vallen compleet door de mand
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Scheidsrechter: Wo ist der Bahnhof?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Nee scheids, die kant is rechts, die jij net aanwees is links!"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
U wilt hier rechtsaf slaan, mag dat?
Ik vond die andere leuker die in de sub staatquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:36 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb m'n post btw nog geëdit, voor het geval je alle post nog een x wil plaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan doe ik die, bij nader inzien is die andere ook vrij lang..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond die andere leuker die in de sub staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:44 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dan doe ik die, bij nader inzien is die andere ook vrij lang..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas em maar weer aan als je wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankjewelquote:
[afbeelding]
Jatwerkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Potentiële winnaar wat mij betreftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okay, alle credits gaan naar Arie en Gequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jatwerkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ivm met het volgende jury raport, vind ik dit ook een potentiele winnaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jatwerkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Jatwerkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Potentiële winnaar wat mij betreftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook. Maarreh...--> Voetbal-foto-onderschrift competitie#51; Hij Leeftquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Okay, alle credits gaan naar Arie en Geom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
ik accepteer de cookies.
[..]
Ook. Maarreh...--> Voetbal-foto-onderschrift competitie#51; Hij Leeft
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik heb het van 1 januari tot half februari allemaal niet gevolgd, daarbij past het bij deze foto wel iets beterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop