Ik moet inderdaad zeggen dat er een paar zijn die echt elke keer met een sterke inzending komen, zou raar zijn om die dan niet te kiezen omdat ze al te vaak winnen...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Eb het volgende:
[..]
Nee, simpeler nog, het is een kwestie van je hebt het of je hebt het niet
Ik zal er verder geen punt van maken, maar dit ligt er wel heel erg dik bovenop zullen we maar zeggen
Wat een kerel die Rijkaard.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Eto'o: 'En de ruitjes van de dug-out daar zijn nog heel coach, waarom?' Rijkaard: 'Ik heb het opnieuw op deze manier uitgeprobeerd, maar het is niet gelukt. Dit zijn de beste die ze in Barcelona hebben.'
Dat noem ik het ik-mag-je-gehalte.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssst
vriendjespolitiek![]()
Meneer Temmes deze snappen ze nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Wo ist der Bahnhof?" "Do ist der Bahnhof".
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ik snap m ook, en ik ben 17. Dus niet zo denigrerend over de jeugd hèquote:
Volgens mij moeten we nog 5½ maand. Of doel je op het ik-mag-je-gehalte?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:38 schreef Waris3 het volgende:
volgende keer verzin ik een betere, maar eigenlijk is het klassement allang beslist dus gaat het nergens meer over
Deze ronde, denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we nog 5½ maand. Of doel je op het ik-mag-je-gehalte?
quote:~Mwanatabu~
~"Die met dat groene T-shirt, coach?"
-"Neenee, meer naar links, die met die enorme jetsers!"~
quote:~dramslag~
~"Meneer Rijkaard, hij schopte mij!"
"Dan sla je met de vlakke hand die 2 grote tanden eruit."~
quote:~Beschouw~
~"Wo ist der Bahnhof?" "Do ist der Bahnhof".~
-2ptquote:~HPayne~
~Kijk Samuel, daar moet je de bal inschieten.~
Ik vond hem toch wel grappig, vooral omdat hij het nog echt zo gezegt zou kunnen hebben ook aan de handen te zienquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef HPayne het volgende:
Poedelprijs..Toegegeven hij was ook wel erg flauw slecht
![]()
Jij moet je gewoon wat meer verdiepen in de Nederlansche tv-geschiedenisquote:Op maandag 15 januari 2007 19:23 schreef toma het volgende:
sjezus Beschouw kun je ook met modernere humor op de proppen komen dan snap ik t ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |