quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:08 schreef rompompom het volgende:
"Help! Ik zit vast met m'n handen!"
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:34 schreef HPayne het volgende:
De wedstrijd bevindt zich in de ontknoping
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:10 schreef SocialDisorder het volgende:
"Trainer, we spelen buiten, dan sta ik toch buitenspel?"
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef dramslag het volgende:
En me Prada-schoenen zijn ook nog smerig geworden!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' Ja wat nou dames !! , wat kan mij die aanvaller boeien , men haar moet wel goed zitten voor de pers. ''
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
He verdorie, net nu Geert den Ouden de scheidsrechter is heb ik een bad hair day
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
AZ presenteerd nieuwe keeper
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef WeebI het volgende:
Markus Rosenberg trekt zich de haren uit het hoofd.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Mwanatabu het volgende:
"Ja sorry dak so laat ben hoor, maar ik moes me moeder nog in bad doen..."
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:33 schreef toma het volgende:
Opvolgster van Grygera moet het vooral hebben van haar ijzersterke blik in combinatie met haar Samurai staartje en niet te vergeten haar sublieme kraanvogel-techniek.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef AirRaid het volgende:
Kunt u het nog 1x uitleggen coach. Waar moet die bal nu in?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef Maikalo het volgende:
Hé Mies, je kan beter Rita aanspelen want ik ben nog wel een half uurtje bezig!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand een schaar in huis?!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef Eb het volgende:
'Blonde tyfushond? Moi?'
Mijn vingers blauw gekopieerdplakt, en dan ditquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef toma het volgende:
het is het voetbalFOTO-onderschrift topic !!!!
ja de vorige keer was het ook al verkeerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Eb het volgende:
[..]
Mijn vingers blauw gekopieerdplakt, en dan dit![]()
ja, nu nog de openingspost aanpassen dat het niet tot het einde van het jaar doorloopt, maar tot het einde van de competitiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Messenga het volgende:
Zo goed?
Als Eb dat nog wil doen, is het helemaal perfect.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, nu nog de openingspost aanpassen dat het niet tot het einde van het jaar doorloopt, maar tot het einde van de competitie
hoop het welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
zou pos weten dat ze de puntentelling moet doen vandaag ?
Geen winnaar, 20 poedelsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tis wel een vrouw hè, die POS... Das wel kut met mijn onderschrift..
kwam volgens beschouw door je avatarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
zou pos weten dat ze de puntentelling moet doen vandaag ?
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als Eb dat nog wil doen, is het helemaal perfect.
Succes met de uitslag nr2quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb POS gePMt, maar of ze het op tijd ziet... denk t niet. (Als ze uberhaupt online is)
quote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste.
De meesten fokken inderdaad later op de avondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:14 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil best uitslag doen, maar stel voor nog ff op pos te wachten. Meestal komt ze wat later op de avond opfokken.
quote:~ EnGCatjuh~
~ Vrouwenlogica: "Als ik m'n haar overeind zet, kan ik beter bij de bal en beter koppen"~
quote:~ SocialDisorder ~
~"Trainer, we spelen buiten, dan sta ik toch buitenspel ~
quote:~-Vaduz-~
~ He verdorie, net nu Geert den Ouden de scheidsrechter is heb ik een bad hair day ~
Opmaakquote:~gebruikersnaam~
~AZ presenteerd nieuwe keeper~
Had liever gezien dat pos het gedaan had.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede winnaar en een goede poedel![]()
Die zal wel niet hebben geweten dat ze heeft gewonnen , maar de nummer 2 had het ook kunnen doen ( nu jij hem op de 3de plaats hebt gezet zal die wel zeggen van niet ) en de nummer 3 zou het ook wel niet geweten hebben dat ie 3de is geworden.( anders had die het kunnen doen )quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had liever gezien dat pos het gedaan had.
En ik mag mezelf geen punten gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die zal wel niet hebben geweten dat ze heeft gewonnen , maar de nummer 2 had het ook kunnen doen ( nu jij hem op de 3de plaats hebt gezet zal die wel zeggen van niet ) en de nummer 3 zou het ook wel niet geweten hebben dat ie 3de is geworden.( anders had die het kunnen doen )
Is al eens geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hoi, gewonnen.![]()
De nieuwe opgave:
[afbeelding]
Als deze al geweest is hoor ik het graag, omdat ik dit topic een tijd niet gevolgd heb.
zo iets had ik ook, nu moet ik weer een andere verzinnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Kloon Collina actief op Nederlandse amateurvelden
Leuk om die achtergrond te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Kloon Collina actief op Nederlandse amateurvelden
Ik was zelf bij deze wedstrijd aanwezig (VVOG-Nunspeet) en deze scheids was echt bedroevend slecht, niet normaal. Stond bij deze actie met mn neus er bovenop de scheids zei: Ik laat me niet beledigen en zeker niet door jou...![]()
Ja maar deze scheidsrechter fluit op het hoogste amateurnivo Hoofklasse. Dan mag je wel een goede verwachten. Deze wedstrijd liep op een gegeven moment helemaal uit de hand, en dat kwam enkel en alleen door deze autoritair fluitende scheids. Daarom vind ik deze foto ook zo briljant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leuk om die achtergrond te horenWas niet veel anders dan ik verwachtte trouwens.
Niveau zal nog wel verder omlaag gaan de komende jaren nu zoveel amateurs het bijltje erbij neergooien (naast het tekort wat er al was) door het geweld. Collega van me is zo gestopt. En dat was dus een goeie.
Ivanov...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:23 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja maar deze scheidsrechter fluit op het hoogste amateurnivo Hoofklasse. Dan mag je wel een goede verwachten. Deze wedstrijd liep op een gegeven moment helemaal uit de hand, en dat kwam enkel en alleen door deze autoritair fluitende scheids. Daarom vind ik deze foto ook zo briljant.
De (volgens mij door Beschouw zelf geschreven) regels zeggen anders...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die zal wel niet hebben geweten dat ze heeft gewonnen , maar de nummer 2 had het ook kunnen doen ( nu jij hem op de 3de plaats hebt gezet zal die wel zeggen van niet ) en de nummer 3 zou het ook wel niet geweten hebben dat ie 3de is geworden.( anders had die het kunnen doen )
Ik ben er dan in ieder geval niet meer. Een plaatsvervanger zal de prijs in ontvangst nemen, mocht die volgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Tussen 21.30 en 22.00 uur volgt de uitslag.
De eventuele punten ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben er dan in ieder geval niet meer. Een plaatsvervanger zal de prijs in ontvangst nemen, mocht die volgen.
Nee, die worden bijgeschreven bij mijn rekening. Als rentepunten.quote:
ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de einduitslag opmaken nu!
quote:Zjakkie
"En kijk eens wat ik achter je oor vandaan haal"
quote:EnGCatjuh
"Kijk diep in mijn ogen!"
quote:TheVulture
Trainer: "He scheids, je oogt wat gefrustreerd"
Opmaakquote:vitessezuid113
Scheidsrechters op de amateurvelden geven tegenwoordig ook al rode kaarten aan het publiek !
Ja, was nieuw voor me.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het zal wel ff prutsen zijn met de opmaak![]()
je moet de opmaak zelf ook ff copy/pasten Vaduz, is makkelijker voor je opvolgerquote:
Of je klikt op de link met Opmaakquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet de opmaak zelf ook ff copy/pasten Vaduz, is makkelijker voor je opvolger
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef toma het volgende:
mag ik een tip geven voor de nieuwe foto ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede winnaar en een goede poedel![]()
idd , de eerste van 2007.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Beschouw het volgende:
Die vitessezuid113 heeft het alweer voor elkaar![]()
Wat is er dan?quote:
Ik doe soms mee maar win nooitquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:04 schreef Borizzz het volgende:
Regels nog steeds dezelfde m.b.t de uitslagtijstippen enzo?
Niet iedereen schat jouw humor op waardequote:
Je oneliners zijn alleen grappig met tong, maar zonder foto.quote:
quote:existenz
Henk door directie als straf op water en brood gezet na alweer een nederlaag
quote:Beschouw
'Ik ben Henk ten Cate en ik doe Danny Blind na"
quote:denthemen
Hello Henk, i want to play a game
-2ptquote:Tong80
'Zie je rechts bovenin de voornaam van de fotograaf ? Laf dat ie z'n echte achternaam er niet durft te plaatsen.'
Sorry hoor, maar ik noem dat een verschil in gevoel voor humorquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Eb het volgende:
Sorry hoor, maar ik ben het weer eens totaal niet eens met die uitslag.
sssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Eb het volgende:
Met alle respect, maar die derde prijs van existenz is volledig onterecht.
Dat onderschrift is echt volledig, helemaal, totaal NIET grappig of scherp of wat dan ook.
Er zijn duizenden betere inzendingen dan die.
En ik mag het zeggen want ik heb deze keer zelf niet meegedaan.
En zo is het maar net.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik noem dat een verschil in gevoel voor humor.
Nee, simpeler nog, het is een kwestie van je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik noem dat een verschil in gevoel voor humor
Dat is nu net mijn punt! Echte lol moet beloond worden!quote:
Jouw sportkennis kost ons 4 weken googlen om al je grappen te snappenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Oh nee ik zie het al. Ik blijf een onbegrepen genie
Ik wil mijn sticker terugquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssst
vriendjespolitiek![]()
Dat laatste is natuurlijk helemaal onzin. Ik vond er ook tussen zitten die beter waren idd, maar de winnaar van de foto bepaald en we hebben verschillende mensen hier met zoals al eerder is gebleken verschillende vormen van humor. En als ie nergens op slaat dan heb je hem niet begrepen geloof ikquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Eb het volgende:
Met alle respect, maar die derde prijs van existenz is volledig onterecht.
Dat onderschrift is echt volledig, helemaal, totaal NIET grappig of scherp of wat dan ook.
Er zijn duizenden betere inzendingen dan die.
En ik mag het zeggen want ik heb deze keer zelf niet meegedaan.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wil mijn sticker terug. En als ie al op je fiets zit, jat ik je fiets als Diba hem vanmiddag niet gejat heeft.
![]()
Ik moet inderdaad zeggen dat er een paar zijn die echt elke keer met een sterke inzending komen, zou raar zijn om die dan niet te kiezen omdat ze al te vaak winnen...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Eb het volgende:
[..]
Nee, simpeler nog, het is een kwestie van je hebt het of je hebt het niet
Ik zal er verder geen punt van maken, maar dit ligt er wel heel erg dik bovenop zullen we maar zeggen
Wat een kerel die Rijkaard.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Eto'o: 'En de ruitjes van de dug-out daar zijn nog heel coach, waarom?' Rijkaard: 'Ik heb het opnieuw op deze manier uitgeprobeerd, maar het is niet gelukt. Dit zijn de beste die ze in Barcelona hebben.'
Dat noem ik het ik-mag-je-gehalte.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssst
vriendjespolitiek![]()
Meneer Temmes deze snappen ze nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Wo ist der Bahnhof?" "Do ist der Bahnhof".
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ik snap m ook, en ik ben 17. Dus niet zo denigrerend over de jeugd hèquote:
Volgens mij moeten we nog 5½ maand. Of doel je op het ik-mag-je-gehalte?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:38 schreef Waris3 het volgende:
volgende keer verzin ik een betere, maar eigenlijk is het klassement allang beslist dus gaat het nergens meer over
Deze ronde, denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we nog 5½ maand. Of doel je op het ik-mag-je-gehalte?
quote:~Mwanatabu~
~"Die met dat groene T-shirt, coach?"
-"Neenee, meer naar links, die met die enorme jetsers!"~
quote:~dramslag~
~"Meneer Rijkaard, hij schopte mij!"
"Dan sla je met de vlakke hand die 2 grote tanden eruit."~
quote:~Beschouw~
~"Wo ist der Bahnhof?" "Do ist der Bahnhof".~
-2ptquote:~HPayne~
~Kijk Samuel, daar moet je de bal inschieten.~
Ik vond hem toch wel grappig, vooral omdat hij het nog echt zo gezegt zou kunnen hebben ook aan de handen te zienquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef HPayne het volgende:
Poedelprijs..Toegegeven hij was ook wel erg flauw slecht
![]()
Jij moet je gewoon wat meer verdiepen in de Nederlansche tv-geschiedenisquote:Op maandag 15 januari 2007 19:23 schreef toma het volgende:
sjezus Beschouw kun je ook met modernere humor op de proppen komen dan snap ik t ook
Ouwelullenhumor wordt blijkbaar toch gewaardeerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:23 schreef toma het volgende:
sjezus Beschouw kun je ook met modernere humor op de proppen komen dan snap ik t ook
wel als je een hekel hebt aan duitsersquote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ouwelullenhumor wordt blijkbaar toch gewaardeerd.
Vond ik helemaal nietquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik sta nog op het podium... jammer dat ik voor deze foto net te laat was
idd, één onderschrift volstaat tong. Met welke van de 2 ga je voor een podiumplaats?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel onderschriften zal ik nog plaatsen?
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de woorden in de juiste volgorde staan?
Hehe "Beckham speelt nooit meer in het shirt van Real Madrid"quote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Beckham: '' ach waarom zou ik nog een schirt van Real aantrekken ik mag toch niet meer voor ze spelen '', dan speel ik toch gewoon zonder een shirt denkt Beckham .
De tweedequote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
idd, één onderschrift volstaat tong. Met welke van de 2 ga je voor een podiumplaats?
Ik zie 'm na ctrl-F5 nog wel, dus dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef existenz het volgende:
Beckham is aan de rooie klats. Hij heeft een kruisje
Nee, hij is er weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie 'm na ctrl-F5 nog wel, dus dat ligt aan jou
quote:~Borizzz~
~Nieuwe kleren van de keizer officieel shirt van real madrid~
quote:~Maikalo~
~Zelfs zonder shirt kan Beckham het hele galaxy aan~
quote:~TheVulture~
~Becks: "kut, die Old Spice is duidelijk over de datum”~
Opmaakquote:~existenz~
~Hoofdrolspeler Gladiator 2 bekend gemaakt~
Maar iedereen weet dat Beschouw de baas isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hmmzzz er waren veel leukere bij.
Is ook nooit goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hmmzzz er waren veel leukere bij.
Maikuuul is zooo 2006quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Hendig sjiek, dat stijfsel op die netten!
in je linker mondhoek hang nog wat slijmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Beschouw het volgende:
Dag gemist Mwanatabu. Jammer, van mij had je punten gekregen, wat je onderschrift ook was.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Beschouw het volgende:
Dag gemist Mwanatabu. Jammer, van mij had je punten gekregen, wat je onderschrift ook was.![]()
Je had men idee wel mogen kopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Naah, ik was er wel maar kon niets lolligs bedenken nadat mij idee al bruut gekaapt was.
Henny Huisman heeft r ooit een mooi liedje over gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:31 schreef existenz het volgende:
Ik sta bovenaan in het poedelklassement.
quote:Hier stond je dan vanavond
Het was wel spannend
Maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Met z`n allen
Met z`n allen........
Aah, das een idee om te onthouden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je had men idee wel mogen kopen![]()
Nee ik heb liever een ander merkquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aah, das een idee om te onthouden.
Grolsch?
Het is een spreekwoord, en die heb jij ook niet verzonnen, dus mag iedereen er gebruik van makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die is bijna tzelfde al mijnes (iig hetzelfde idee), WeebI... Maar ik laat de jury wel oordelen
Daarom ga ik ook niet schreeuwen en laat ik de jury beslissen. Ik zeg t alleen maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is een spreekwoord, en die heb jij ook niet verzonnen, dus mag iedereen er gebruik van maken
Tevens is mijn onderschrift best wel anders
Whoohoo, hij is ontopic en nog grappig ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
"nah dat wordt niks jonges tegen Portugal, ik vlieg alvast naar Liverpool, laterz!'
WHOOSH
Hij kan het wel als hij z'n best doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Whoohoo, hij is ontopic en nog grappig ook
Kuch...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Kuijt neem rol als hangende rechtsbuiten iets te serieus.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hij kan het wel als hij z'n best doet![]()
2 woordjes veranderd hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |