Had liever gezien dat pos het gedaan had.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede winnaar en een goede poedel![]()
Die zal wel niet hebben geweten dat ze heeft gewonnen , maar de nummer 2 had het ook kunnen doen ( nu jij hem op de 3de plaats hebt gezet zal die wel zeggen van niet ) en de nummer 3 zou het ook wel niet geweten hebben dat ie 3de is geworden.( anders had die het kunnen doen )quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had liever gezien dat pos het gedaan had.
En ik mag mezelf geen punten gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die zal wel niet hebben geweten dat ze heeft gewonnen , maar de nummer 2 had het ook kunnen doen ( nu jij hem op de 3de plaats hebt gezet zal die wel zeggen van niet ) en de nummer 3 zou het ook wel niet geweten hebben dat ie 3de is geworden.( anders had die het kunnen doen )
Is al eens geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hoi, gewonnen.![]()
De nieuwe opgave:
[afbeelding]
Als deze al geweest is hoor ik het graag, omdat ik dit topic een tijd niet gevolgd heb.
zo iets had ik ook, nu moet ik weer een andere verzinnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Kloon Collina actief op Nederlandse amateurvelden
Leuk om die achtergrond te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Kloon Collina actief op Nederlandse amateurvelden
Ik was zelf bij deze wedstrijd aanwezig (VVOG-Nunspeet) en deze scheids was echt bedroevend slecht, niet normaal. Stond bij deze actie met mn neus er bovenop de scheids zei: Ik laat me niet beledigen en zeker niet door jou...![]()
Ja maar deze scheidsrechter fluit op het hoogste amateurnivo Hoofklasse. Dan mag je wel een goede verwachten. Deze wedstrijd liep op een gegeven moment helemaal uit de hand, en dat kwam enkel en alleen door deze autoritair fluitende scheids. Daarom vind ik deze foto ook zo briljant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leuk om die achtergrond te horenWas niet veel anders dan ik verwachtte trouwens.
Niveau zal nog wel verder omlaag gaan de komende jaren nu zoveel amateurs het bijltje erbij neergooien (naast het tekort wat er al was) door het geweld. Collega van me is zo gestopt. En dat was dus een goeie.
Ivanov...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:23 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja maar deze scheidsrechter fluit op het hoogste amateurnivo Hoofklasse. Dan mag je wel een goede verwachten. Deze wedstrijd liep op een gegeven moment helemaal uit de hand, en dat kwam enkel en alleen door deze autoritair fluitende scheids. Daarom vind ik deze foto ook zo briljant.
De (volgens mij door Beschouw zelf geschreven) regels zeggen anders...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die zal wel niet hebben geweten dat ze heeft gewonnen , maar de nummer 2 had het ook kunnen doen ( nu jij hem op de 3de plaats hebt gezet zal die wel zeggen van niet ) en de nummer 3 zou het ook wel niet geweten hebben dat ie 3de is geworden.( anders had die het kunnen doen )
Ik ben er dan in ieder geval niet meer. Een plaatsvervanger zal de prijs in ontvangst nemen, mocht die volgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Tussen 21.30 en 22.00 uur volgt de uitslag.
De eventuele punten ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben er dan in ieder geval niet meer. Een plaatsvervanger zal de prijs in ontvangst nemen, mocht die volgen.
Nee, die worden bijgeschreven bij mijn rekening. Als rentepunten.quote:
ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de einduitslag opmaken nu!
quote:Zjakkie
"En kijk eens wat ik achter je oor vandaan haal"
quote:EnGCatjuh
"Kijk diep in mijn ogen!"
quote:TheVulture
Trainer: "He scheids, je oogt wat gefrustreerd"
Opmaakquote:vitessezuid113
Scheidsrechters op de amateurvelden geven tegenwoordig ook al rode kaarten aan het publiek !
Ja, was nieuw voor me.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het zal wel ff prutsen zijn met de opmaak![]()
je moet de opmaak zelf ook ff copy/pasten Vaduz, is makkelijker voor je opvolgerquote:
Of je klikt op de link met Opmaakquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet de opmaak zelf ook ff copy/pasten Vaduz, is makkelijker voor je opvolger
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef toma het volgende:
mag ik een tip geven voor de nieuwe foto ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |