quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:08 schreef rompompom het volgende:
"Help! Ik zit vast met m'n handen!"
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:34 schreef HPayne het volgende:
De wedstrijd bevindt zich in de ontknoping
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:10 schreef SocialDisorder het volgende:
"Trainer, we spelen buiten, dan sta ik toch buitenspel?"
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef dramslag het volgende:
En me Prada-schoenen zijn ook nog smerig geworden!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' Ja wat nou dames !! , wat kan mij die aanvaller boeien , men haar moet wel goed zitten voor de pers. ''
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
He verdorie, net nu Geert den Ouden de scheidsrechter is heb ik een bad hair day
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
AZ presenteerd nieuwe keeper
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef WeebI het volgende:
Markus Rosenberg trekt zich de haren uit het hoofd.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Mwanatabu het volgende:
"Ja sorry dak so laat ben hoor, maar ik moes me moeder nog in bad doen..."
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:33 schreef toma het volgende:
Opvolgster van Grygera moet het vooral hebben van haar ijzersterke blik in combinatie met haar Samurai staartje en niet te vergeten haar sublieme kraanvogel-techniek.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef AirRaid het volgende:
Kunt u het nog 1x uitleggen coach. Waar moet die bal nu in?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef Maikalo het volgende:
Hé Mies, je kan beter Rita aanspelen want ik ben nog wel een half uurtje bezig!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand een schaar in huis?!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef Eb het volgende:
'Blonde tyfushond? Moi?'
Mijn vingers blauw gekopieerdplakt, en dan ditquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef toma het volgende:
het is het voetbalFOTO-onderschrift topic !!!!
ja de vorige keer was het ook al verkeerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Eb het volgende:
[..]
Mijn vingers blauw gekopieerdplakt, en dan dit![]()
ja, nu nog de openingspost aanpassen dat het niet tot het einde van het jaar doorloopt, maar tot het einde van de competitiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Messenga het volgende:
Zo goed?
Als Eb dat nog wil doen, is het helemaal perfect.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, nu nog de openingspost aanpassen dat het niet tot het einde van het jaar doorloopt, maar tot het einde van de competitie
hoop het welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
zou pos weten dat ze de puntentelling moet doen vandaag ?
Geen winnaar, 20 poedelsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tis wel een vrouw hè, die POS... Das wel kut met mijn onderschrift..
kwam volgens beschouw door je avatarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
zou pos weten dat ze de puntentelling moet doen vandaag ?
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als Eb dat nog wil doen, is het helemaal perfect.
Succes met de uitslag nr2quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb POS gePMt, maar of ze het op tijd ziet... denk t niet. (Als ze uberhaupt online is)
quote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste.
De meesten fokken inderdaad later op de avondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:14 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil best uitslag doen, maar stel voor nog ff op pos te wachten. Meestal komt ze wat later op de avond opfokken.
quote:~ EnGCatjuh~
~ Vrouwenlogica: "Als ik m'n haar overeind zet, kan ik beter bij de bal en beter koppen"~
quote:~ SocialDisorder ~
~"Trainer, we spelen buiten, dan sta ik toch buitenspel ~
quote:~-Vaduz-~
~ He verdorie, net nu Geert den Ouden de scheidsrechter is heb ik een bad hair day ~
Opmaakquote:~gebruikersnaam~
~AZ presenteerd nieuwe keeper~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |