Dan is het je vergeven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
uitslag komt eraan. ik had een gevalletje stormschade.
tja gelukkig geen eigen geld, maar een dakpan door de ruit van mijn lease auto, eer die rommel was opgeruimd en gerepareerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, balen gebruikersnaam.
Stormschade hier ook. Bij mij zijn de schroten van de gevel gewaaid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tja gelukkig geen eigen geld, maar een dakpan door de ruit van mijn lease auto, eer die rommel was opgeruimd en gerepareerd
ik waaide vandaag bijna van mn fietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stormschade hier ook. Bij mij zijn de schroten van de gevel gewaaid.![]()
Was je bijna aan het luchtfietsenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef toma het volgende:
[..]
ik waaide vandaag bijna van mn fiets![]()
![]()
quote:HPayne
The Ball, The Bad & The Ugly
quote:EnGCatjuh
Nieuwe Superman Ribery komt niet van de grond
quote:pos
"Fame! I Wanna Live Forever!!"
-2ptquote:rompompom
Ribéry: "FOOOOOOOOORE!"
Hoort er bij Vaduz.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gezeur na afloop is wat jammer altijd.
Dan moet jij de volgende keer het leukste onderschrift verzinnen, dan mag jij in de juryquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef toma het volgende:ik vond dat er wel betere tussen zaten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Het Avatar zal het hem wel doen![]()
Gefeliciteerd pos!
ik vind onderschriften over Fame sowiezo al voor ouwe lullenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dan moet jij de volgende keer het leukste onderschrift verzinnen, dan mag jij in de jury
Een aantal waren heel voorspelbaar , en daarom koos ik die niet.
Dat is nu net het verschil tussen bijvoorbeeld een onderschrift over het zwanemeer of fame.
en de poedelprijsonderschrift begreep ik gewoon echt niet.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind onderschriften over Fame sowiezo al voor ouwe lullen![]()
Zo zijn we allemaal begonnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:03 schreef rompompom het volgende:
FORE is een golf-term: Flying Object Reaching Earth. Het is een waarschuwing als een golfbal richting mensen wordt gemept. Ik vond 'm wel ok, maar het is een leuke start zo in deze reeks
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
pos ligt allang op z'n nest natuurlijk.
pos is een dame. Als ze al slaapt, ligt ze in een hemelbed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
pos ligt allang op z'n nest natuurlijk.
daar slaap ik pas als ik dood ben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
pos is een dame. Als ze al slaapt, ligt ze in een hemelbed.
Rookie mistakequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
pos is een dame. Als ze al slaapt, ligt ze in een hemelbed.
wat een fake ajax shirt, hummelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:
Doen we het dan maar met deze foto, of wachten we tot pos weer verschijnt?
[afbeelding]
of je kijkt effe naar de url van de fotoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef dvdk het volgende:
wat heeft deze foto nou weer met voetballen te maken? ik zie 1 of ander wijf in d'r vrije tijd kleding op een veld staan, kan net zo goed een hockey wedstrijd zijn. Andere foto!
het ligt waarschijnlijk aan het soort vrouwen waarmee jij om gaat, want ik ken geen één vrouw die zo'n shirt aan zal doen buiten het sporten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef dvdk het volgende:
wat heeft deze foto nou weer met voetballen te maken? ik zie 1 of ander wijf in d'r vrije tijd kleding op een veld staan, kan net zo goed een hockey wedstrijd zijn. Andere foto!
Hij leeftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef dvdk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |