Ja ik vond die ook niet grappig. Maar goed daar zal de jury wel een goed argument voor hebben, ieder zijn mening toch!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:18 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
die kon ermee door jadaar kan ik nog wel een top 3 plaats bij indenken.. wat vond jij van de nummer 2 dan? het is dvdk niet ben anders zou ik iedereen betichten van vriendjespolitiek
![]()
Klote hè, als iemand op dezelfde gedachtengang zit als jijquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:44 schreef Linkmiegel het volgende:
hmm laat maar ik zie dat er al 1 over ballet is.. ik verzin wel een andere
Heb die van mij ook maar veranderd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:44 schreef Linkmiegel het volgende:
hmm laat maar ik zie dat er al 1 over ballet is.. ik verzin wel een andere
Kijk ff op de vorige pagina LinkMiegel. Even scrollen naar mijn postquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:56 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]
Finale soundmixshow wordt gewonnen door Materazzi met zijn versie van het nummer "I believe I can fly" van R Kelly.
godverdegodver! ja sorry ik lees de voorgaande onderschriften bijna nooit.. heel vervelend.. waarom ligt r kelly wo voor de hand?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk ff op de vorige pagina LinkMiegel. Even scrollen naar mijn postLijkt verdacht veel op elkaar toch?!
Weer een nieuwe verzinnen!
nee, 1 inzending per keerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef rompompom het volgende:
Zijn twee pogingen toegestaan, eigenlijk?
Jammer de bammer dan, dan laat ik het bij die nu staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, 1 inzending per keer
1 poging inderdaad.. het is neit zo dat als je denkt: "hee ik heb nu een leukere zal ik deze maar nemen" dat je die niet mag plaatsen.. maar ik heb er nu 2x 1 geplaatst die bijna hetzelfde zijn als mn voorgangers.. ik neem aan dat je ze dan wel mag/moet veranderen zonder consequentiesquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer de bammer dan, dan laat ik het bij die nu staat.
Misschien wel een idee om dat ook in de OP te zetten?
veranderen mag altijd tot dat de uitslag er staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
1 poging inderdaad.. het is neit zo dat als je denkt: "hee ik heb nu een leukere zal ik deze maar nemen" dat je die niet mag plaatsen.. maar ik heb er nu 2x 1 geplaatst die bijna hetzelfde zijn als mn voorgangers.. ik neem aan dat je ze dan wel mag/moet veranderen zonder consequenties
ow ik dacht dat het niet mocht tenzij je bijna dezelfde hebt als een voorganger. ik vind dat als je er 1 hebt geplaatst je het niet meer mag veranderen.. je kan je namelijk ook laten beinvloeden door andere inzendingen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
veranderen mag altijd tot dat de uitslag er staat.
Consequenties krijg je niet, want ik geef de poedelprijs toch altijd standaard aan vitessezuid
Heb je nou al wat nieuws verzonnen? Of wil je mijn ingeving van zojuist kopen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het niet mocht tenzij je bijna dezelfde hebt als een voorganger. ik vind dat als je er 1 hebt geplaatst je het niet meer mag veranderen.. je kan je namelijk ook laten beinvloeden door andere inzendingen..
ja heb een nieuwe geplaatst.. zal iig niet in de prijzen vallen! scrol maar naar bovenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je nou al wat nieuws verzonnen? Of wil je mijn ingeving van zojuist kopen?
Ik vond de tweede anders wel goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:18 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
die kon ermee door jadaar kan ik nog wel een top 3 plaats bij indenken.. wat vond jij van de nummer 2 dan? het is dvdk niet ben anders zou ik iedereen betichten van vriendjespolitiek
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vond de tweede anders wel goed.
je doelt op dronken vedettes? dat was robinho niet ronaldoquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
( als mensen het nieuws volgen dan snapen ze hem wel )
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je doelt op dronken vedettes? dat was robinho niet ronaldo
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je doelt op dronken vedettes? dat was robinho niet ronaldo
en op de training was robinho dronken.. anyway ik dachtdat dat ermee bedoelt werd, still not funny maar das mijn meningquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef toma het volgende:
[..]
ronaldo gaf robinho een rondleiding in het nachtleven van madrid.
leg uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Michael Materazzi heeft zijn rebound bijna binnen
vandaar, ik hou t gewoon op voetbal (en wielrennen)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef rompompom het volgende:
Michael Jordan speelde altijd met nummer 23.
of nr. 3quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nummer 2 zou kunnen jureren.
doe jij het anders ff, pak je de poedelprijs ook nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit de jury naar de ijschows te kijken ofzo![]()
die heb ik dit jaar nog niet gepaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe jij het anders ff, pak je de poedelprijs ook niet![]()
Hoe komt het nou dat iedereen vitessezuid113 associeert met poedelprijzenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die heb ik dit jaar nog niet gepakt![]()
Oude legendes en van vader op zoon overgedragen verhalen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat iedereen vitessezuid113 associeert met poedelprijzen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oude legendes en van vader op zoon overgedragen verhalen.
Heeft jouw vader dat verhaal niet ook een keer verteld op een stormachtige winteravond? Bij ons is het een klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |