abonnement Unibet Coolblue
pi_41595065


Verzin een onderschrift bij de geplaatste foto

VOORLOPIG NOG GEHANDHAAFDE SPELREGELS
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Er wordt een stand bijgehouden (door Beschouw) van de deelnemers die op de plaatsen 3, 2 en 1 eindigen (resp. 1, 2 en 5 punten). De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
pi_41595107
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Borizzz het volgende:
ik snap m ff niet helemaal meer.
kan iemand even goed de regels zoals ze nu voorgesteld worden onder elkaar zetten? incl. puntentelling.
Voorstel 1
Deelnemen levert altijd 1 punt op,.
Derde plaats: 2 punten
Tweede plaats: 3 punten
Eerste plaats: 5 punten
Poedelprijs: 2 punten aftrek (Dus concreet betekent dit dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering vindt plaats door de winnaar van de voorgaande foto (die kan dus niet meedoen). Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)

Voorstel 2
Deelnemen levert altijd 1 punt op,.
Derde plaats: 2 punten
Tweede plaats: 3 punten
Eerste plaats: 5 punten
Poedelprijs: 2 punten aftrek (Dus concreet betekent dit dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Uitslag niet op tijd bekend maken : 2 punten aftrek
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst: 3 punten aftrek
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering vindt plaats door de winnaar van de voorgaande foto (die dus kan niet meedoen). Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)


Als er geen andere voorstellen zijn, zullen we dan maar stemmen?
  donderdag 7 september 2006 @ 20:58:23 #3
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41595187
Stemmen vind ik oke, dan moet de stemming voor de volgende uitslag bekend zijn (morgenavond 20.00 uur).
Maar omwille van het feit dat er al veel regels genoemd worden in beide voorstellen pleit ik voor voorstel 1. Dan kan iedereen overzien.
kloep kloep
pi_41595203
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:46 schreef toma het volgende:

[..]

nee, . Een buitenstaander die geen onderschrift heeft geplaatst zou dit dan moeten doen.
Baklap ?
pi_41595284
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:58 schreef toma het volgende:

[..]
Op baklap hoef je niet te rekenen. Die komt alleen maar om te griepen (wat overigens zijn goed recht is)
pi_41595369
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:55 schreef Beschouw het volgende:

[..]

...snip...
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)

...snip...
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering vindt plaats door de winnaar van de voorgaande foto (die dus kan niet meedoen). Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)


Als er geen andere voorstellen zijn, zullen we dan maar stemmen?
Ja hiero

Ik vind dat de plaatser van de foto zijn eigen onderschrift niet mag meetellen.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41595393
bedankt toma! ik liet hem bijna lopen omdat ik niets kon verzinnen en opeens vielen die knieën me op.

nieuwe foto:



succes ermee
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41595490

Nee joh, er is niemand dood, ik heb je alleen maar aanvoerder gemaakt
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41595499
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ja hiero

Ik vind dat de plaatser van de foto zijn eigen onderschrift niet mag meetellen.
Als een winaar geen nieuwe foto plaatst, mag degene die op de 2e of 3e plaats is geëindigd dat doen. De jurering is voor de winnaar. Daarover zijn we het allemaal wel eens, nem ik aan.

Maar wat doen we als de winaar vergeet te jureren, om welke reden dan ook?
  donderdag 7 september 2006 @ 21:07:45 #10
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41595529
Dan jureert de nr2 enzovoort.
zelfde regeling als met het plaatsen van de foto. lijkt me wel zo duidelijk.
kloep kloep
pi_41595624
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef Borizzz het volgende:
Dan jureert de nr2 enzovoort.
zelfde regeling als met het plaatsen van de foto. lijkt me wel zo duidelijk.
En dus mag de nr 2 zijn eigen onderschrift niet meenemen in de beoordeling? Dat is ten nadele van die nr. 2, want als nr. 1 een nieuwe foto geplaatst had, had nr. 2 punten kunnen verdienen. En in jouw voorstel dus niet.

In dat geval zou een nr. 2 extra bonuspunten moeten krijgen, twee bijvoorbeeld.
pi_41595671

Hiddink: 'Ja Alex Amstel bier is inderdaad om te huilen'
  donderdag 7 september 2006 @ 21:14:03 #13
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41595758
Ik zou t niet zo erg vinden om dan een keer geen punten te hebben, het is een eer om de jurering te mogen doen, toch?
Bovendien is het wedstrijd element een spelletje, en geen doel op zich... het moet wel een leuk spel blijven. Dus ik stel voor dat de jureerder niet op eigen inzendingen mag stemmen.
kloep kloep
pi_41595854

Terwijl Hiddink nog eens aan de baardgroei van Alex voelt : "En jij wou in december een echte sinterklaas-baard hebben? AMATEUR!" waarna Alex in huilen uitbarst.
pi_41595866
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:14 schreef Borizzz het volgende:
Ik zou t niet zo erg vinden om dan een keer geen punten te hebben, het is een eer om de jurering te mogen doen, toch?
Bovendien is het wedstrijd element een spelletje, en geen doel op zich... het moet wel een leuk spel blijven. Dus ik stel voor dat de jureerder niet op eigen inzendingen mag stemmen.
Dat is dus precies wat ik zei
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41596181


Hiddink: "Kom dan Alexandra, niemand kijkt.."
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_41597349
Jullie reacties en opmerkingen leveren dit voorstel op:

Deelnemen levert altijd 1 punt op,.
Derde plaats: 2 punten
Tweede plaats: 3 punten
Eerste plaats: 5 punten
Poedelprijs: 2 punten aftrek (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.

Eens? Oneens?
  donderdag 7 september 2006 @ 21:53:30 #18
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41597475
Eens.
GAME ON.
kloep kloep
pi_41597592


Maar, maar... mijn appelmoes ligt nog in de kleedkamer
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_41598237


Alex huilt bij het vooruitzicht ooit net zo'n dikke knuffelbeer te worden als de man naast hem
  donderdag 7 september 2006 @ 22:16:15 #21
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41598374


Hiddink: "Wacht even Alex, er zit nog een beetje 'Brinta pap' op je kinnetje."
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 7 september 2006 @ 22:33:12 #22
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41599007


Hiddink: Alex, volgens mij hebben we ons gebit verwisseld...
kloep kloep
pi_41601934


"Als jij nou eens een Russisch paspoort aanvraagt...?
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:57:33 #24
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41608591


Alex: 'Weet je wat om te huilen is, ik heb nog steeds minder baardgroei dan Ibrahim'
Guus: 'Goh, ja ik voel het'


Over het laatste voorstel: eensch

je kan er ook een poll over zetten, is misschien overzichtelijker
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41613405
maak maar een polletje dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')