Voorstel 1quote:Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Borizzz het volgende:
ik snap m ff niet helemaal meer.
kan iemand even goed de regels zoals ze nu voorgesteld worden onder elkaar zetten? incl. puntentelling.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:46 schreef toma het volgende:
[..]
nee,. Een buitenstaander die geen onderschrift heeft geplaatst zou dit dan moeten doen.
Baklap ?
Op baklap hoef je niet te rekenen. Die komt alleen maar om te griepen (wat overigens zijn goed recht is)quote:
Ja hieroquote:Op donderdag 7 september 2006 20:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
...snip...
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)
...snip...
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering vindt plaats door de winnaar van de voorgaande foto (die dus kan niet meedoen). Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)
Als er geen andere voorstellen zijn, zullen we dan maar stemmen?
Als een winaar geen nieuwe foto plaatst, mag degene die op de 2e of 3e plaats is geëindigd dat doen. De jurering is voor de winnaar. Daarover zijn we het allemaal wel eens, nem ik aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja hiero
Ik vind dat de plaatser van de foto zijn eigen onderschrift niet mag meetellen.
En dus mag de nr 2 zijn eigen onderschrift niet meenemen in de beoordeling? Dat is ten nadele van die nr. 2, want als nr. 1 een nieuwe foto geplaatst had, had nr. 2 punten kunnen verdienen. En in jouw voorstel dus niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef Borizzz het volgende:
Dan jureert de nr2 enzovoort.
zelfde regeling als met het plaatsen van de foto. lijkt me wel zo duidelijk.
Dat is dus precies wat ik zeiquote:Op donderdag 7 september 2006 21:14 schreef Borizzz het volgende:
Ik zou t niet zo erg vinden om dan een keer geen punten te hebben, het is een eer om de jurering te mogen doen, toch?
Bovendien is het wedstrijd element een spelletje, en geen doel op zich... het moet wel een leuk spel blijven. Dus ik stel voor dat de jureerder niet op eigen inzendingen mag stemmen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:25 schreef Beschouw het volgende:
Mooi werk Maikalo. Stemmen tot zaterdag 18.00 uur?
zou sterk zijn als je tegen hebt gestemdquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Hiddink tegen Beschouw: "Het geeft niks hoor, dat je voorstel is afgewezen"
Ik heb ook gestemd (voor, overigens).
Die Alex lijkt in de verste verte niet op Beschouw. Beschouw is veeeeeeel knapperquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Hiddink tegen Beschouw: "Het geeft niks hoor, dat je voorstel is afgewezen"
Ik heb ook gestemd (voor, overigens).
Maar wel net zo'n dikke nek ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die Alex lijkt in de verste verte niet op Beschouw. Beschouw is veeeeeeel knapper
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hou hou je een olifant in bedwang?? Help![]()
Over dubbelzinnigheid gesprokenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:30 schreef Beschouw het volgende:
Beschouws slurf is groter dan die van Alex
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:34 schreef Hrvat het volgende:
(en deze keer hou ik het op ééntje per foto)
Vergeet niet te stemmen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:
PollEens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat het gewoon handiger is als we het gewoon onthouden. Geen slecht idee, maar wel overbodig lijkt me.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Hrvat het volgende:
Ik heb al gestemd. Nummer 5 was ik.
Kunnen we ook een topic maken waar de foto's met het onderschrift van de winnaars worden verzameld, dan voorkom je dat er twee keer dezelde foto geplaatst wordt.
Misschien een topic die afgesloten is, zodat ie niet wordt kapotgezeverd?
Zeveren is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Hrvat het volgende:
Ik heb al gestemd. Nummer 5 was ik.
Kunnen we ook een topic maken waar de foto's met het onderschrift van de winnaars worden verzameld, dan voorkom je dat er twee keer dezelde foto geplaatst wordt.
Misschien een topic die afgesloten is, zodat ie niet wordt kapotgezeverd?
quote:BB-King
Hiddink: "Wacht even Alex, er zit nog een beetje 'Brinta pap' op je kinnetje."
quote:denthemen
Siamese tweeling hilex geeft goede voorbeeld als speler/manager
Opmaakquote:Urvin
Hiddink: 'Ja Alex Amstel bier is inderdaad om te huilen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |