abonnement Unibet Coolblue
pi_42702444


Het Grote Idee:

VERZIN EEN ONDERSCHRIFT BIJ DE LAATST GEPLAATSTE VOETBALFOTO

PUNTENTELLING:

# +1: Deelnemen levert altijd 1 punt op,
# +2: Derde plaats
# +3: Tweede plaats
# +5: Eerste plaats
# -2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).

De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven. (Beklag hierover kan gedaan worden bij de niet-jurerende winnaar.)
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.

Een tussenstand wordt ook bijgehouden. Eens per week (op maandag) wordt deze door Beschouw worden getoond aan de mededingers naar de grote VBL-onderschrift Award.


Game on!
pi_42702582
Laatste foto :


Onderschriften :
quote:
existenz

Andre Rieu aangesteld als assistent trainer om harmonie in Nederlands elftal te brengen
quote:
EnGCatjuh

Adelaar op zoek naar een nieuw nest
quote:
methodmich

Frans Adelaar hoopt met opzichtige imitatie van Martin Jol op krediet bij Haagse fans
quote:
vitessezuid113

Adelaar laat zien hoe iedereen moet staan
quote:
toma

Oké wie wil er nou straks allemaal een frikandel bij de frietjes?? Jij, jij.. ...
pi_42703422


Frans Adelaar doet nieuwe scoringsdans ADO nog een keertje voor.
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42704172


Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd
pi_42704208
tvp
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42704337
quote:
Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd
Ik wilde eerst ook iets met homo's doen
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42704525
Sorry mensen, ik kan sinds anderhalf uur pas internet weer op met een half functionerende pc...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42704641
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Ik wilde eerst ook iets met homo's doen
Mijn probleem is dat ze nooit iets met mij willen doen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42706300
uitslag?
pi_42707523
Mwanatabu moet uitslag doen. Als hij zo lang wacht dan nog ff gauw meedoen.



"Mwanatabu schatje, koms een even hier en doe de uitslag lieverd''
pi_42707884
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ze nooit iets met mij willen doen
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42708812
pi_42709716
pi_42709893
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]


This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42710014


pi_42714565
Mooie foto's! Gelukkig spreekt de betekenis voor zich! Duurt lang voordat de uitslag er is. Waarom doet de nummer 2 het niet?
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42714618
Okay mensen, zit op mijn werk, mét werkend inet dus ik ga NU aan de uitslag
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42714640



2pt
quote:
~toma~
~Oké wie wil er nou straks allemaal een frikandel bij de frietjes?? Jij, jij~

3pt
quote:
~SuperRogier~
~Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd~

5pt
quote:
~existenz~
~Andre Rieu aangesteld als assistent trainer om harmonie in Nederlands elftal te brengen~
quote:
~vitessezuid113~
~Adelaar laat zien hoe iedereen moet staan ~
-2pt

Opmaak
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42715003




Deze al geweest?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42719165

Robben solliciteert openlijk naar plaats in de opvolger van Sterren dansen op het ijs
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_42720043


Na de denkbeeldige overtreding introduceert Robben nu het denkbeeldige paard binnen de lijnen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42720214

Opnames voor nieuwe Superman-film gestart
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_42721138


Na vertrek Nederlandse "non-flying-dutchmen" Bergkamp eist Robben de "flying dutchmen" titel op
pi_42722427

Flying Emirates is na flauwe grapjes van Robben overgestapt naar Arsenal.
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:28:55 #25
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42722753


Arjen Robben ontstijgt Oranje
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')