quote:existenz
Andre Rieu aangesteld als assistent trainer om harmonie in Nederlands elftal te brengen
quote:EnGCatjuh
Adelaar op zoek naar een nieuw nest
quote:methodmich
Frans Adelaar hoopt met opzichtige imitatie van Martin Jol op krediet bij Haagse fans
quote:vitessezuid113
Adelaar laat zien hoe iedereen moet staan
quote:toma
Oké wie wil er nou straks allemaal een frikandel bij de frietjes?? Jij, jij.. ...
Ik wilde eerst ook iets met homo's doenquote:Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd
Mijn probleem is dat ze nooit iets met mij willen doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook iets met homo's doen
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ze nooit iets met mij willen doen![]()
quote:~toma~
~Oké wie wil er nou straks allemaal een frikandel bij de frietjes?? Jij, jij~
quote:~SuperRogier~
~Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd~
quote:~existenz~
~Andre Rieu aangesteld als assistent trainer om harmonie in Nederlands elftal te brengen~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~Adelaar laat zien hoe iedereen moet staan ~
quote:~toma~
~Flying Emirates is na flauwe grapjes van Robben overgestapt naar Arsenal.~
quote:~Mr._T-Rex~
~Robben solliciteert openlijk naar plaats in de opvolger van Sterren dansen op het ijs~
quote:~EnGCatjuh~
~Opnames voor nieuwe Superman-film gestart~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Na vertrek Nederlandse "non-flying-dutchmen" Bergkamp eist Robben de "flying dutchmen" titel op ~
Ik snap hem wel degelijk, vind hem alleen absoluut niet leuk..quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef SuperRogier het volgende:
existenz kan denk ik niet zo goed engels
zegt degene die Dutchmen schrijft ipv Dutchmanquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef SuperRogier het volgende:
existenz kan denk ik niet zo goed engels
Dat ook iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
zegt degene die Dutchmen schrijft ipv Dutchman![]()
Ik zag het later ook jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
zegt degene die Dutchmen schrijft ipv Dutchman![]()
quote:toma
NEEEE!!!!!!!! Ben ik vannochtend ook nog eens mn nagels vergeten te lakken!: Aldus Gyan
quote:Beschouw
Boze Nigeriaanse spits Yekini: "Grrr. Noemen al die fokkers mij Gyan; ik zou ze wat willen aandoen"
quote:Mr._T-Rex
Variant op de gouden kooi slaat niet aan in Ghana, Gyan mist zijn kinderen erger dan Natasia
-2ptquote:vitessezuid113
Helpppp god , ik wil die andere ballen ook in het doel krijgen !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |