abonnement Unibet Coolblue
pi_43794688


VERZIN EEN ONDERSCHRIFT BIJ DE GEPLAATSTE FOTO

De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.

Puntentelling:
Deelnemen levert altijd 1 punt op
Derde plaats: 2 punten
Tweede plaats: 3 punten
Eerste plaats: 5 punten
Poedelprijs: 2 punten aftrek (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).

Er wordt een stand bijgehouden (door Beschouw).
De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
pi_43794718
Stof ter discussie ( )
pi_43794794


Hup, gewoon vrolijk onderschriften verzinnen. Beschouw staat ver genoeg voor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_43794856
Ik blijf het niet mee eens. Beetje flauw op deze manier.
pi_43794885


Van Basten nu echt klaar met Seedorf: "Hij laat steeds zijn man vliegen".
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43794886
Dat blijkt wel idd, Beschouw. Die 14 minuten dat hij eerder de uitslag gepost heeft... Nou ja ik ben blij, weer 2e

Maar ja, ik vind ook dat je niet erop kunt gokken dat het precies om 20.00 uur afgelopen is, en daarbij komt ook nog eens dat de oorspronkelijke 'deadline' tussen 18.00 en 20.00 uur ligt. Dan staat het ook niet vast hoe laat er gejureerd wordt.

Maar ik geef je wel deels gelijkt Beschouw
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43794922
Zoals er mij attent op werd gemaakt door Maikalo dient de uitslag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt te worden. Dat ik eerst 23.00 noemde klopt maar kwam na de post van Maikalo erop terug en wist iedereen dat de limiet vervroegd was.

En SCH dat jij opeens met het onderschrift komt 'Ik had voor de wedstrijd toch ook al gepoept...???' had je van mij ook niet kunnen verwachten dat je op het podium zou eindigen.

Genoeg geluld nieuwe foto die door EnGCatjuh geplaatst mag worden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_43794993

Grensrechter met stomheid geslagen na het zien van Seedorf in oranje
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_43795038
Ik doe niet meer mee als elkaar zo de bal toegeschoven wordt. Erg kinderachtig. Houd het maar lekker onder elkaar dan.
pi_43795056
Wat we ook kunnen doen, is dat er een echte 'deadline' komt, dus dat de laatste onderschriften vóór 20.00 uur gepost dienen te zijn. Dus als er na die tijd gepost wordt, dat die onderschriften niet meegenomen worden in de uitslag.

Het is maar een proefballonnetje, ik denk dat er op die manier een hoop gezeur voorkomen wordt.

schiet me niet af, het is maar een idee
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43795089
Hoezo de bal elkaar toeschuiven SCH?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_43795095
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef numero_uno het volgende:
En SCH dat jij opeens met het onderschrift komt 'Ik had voor de wedstrijd toch ook al gepoept...???' had je van mij ook niet kunnen verwachten dat je op het podium zou eindigen.
Sorry hoor, maar je top 3 is zo ontzettend niet grappig. Die van mij en Beschouw zijn verreweg de leukste. Die van Engcatjuh is gewoon totaal niet leuk, blijkbaar kennen jullie elkaar. Heb er niet zo'n zin meer in op die manier. 23.00 is 23.00 en als je 20.00 post moet je je daar ook aan houden. Veel plezier verder
pi_43795121
Toch klopt het niet



Beschouw voelt zich genaaid.
pi_43795186
pi_43795274
Het gaat niet om de uitslag. Daarmee kan ik leven, hoewel ik het met SCH eens ben.
Maar tijdsafspraak is tijdsafspraak. Uitslag zou om 20.00 uur komen, dat heb je zelf gezegd numero uno. Nu waren mensen nog aan het posten en plots verschijnt de uitslag.
pi_43795278
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je top 3 is zo ontzettend niet grappig. Die van mij en Beschouw zijn verreweg de leukste. Die van Engcatjuh is gewoon totaal niet leuk, blijkbaar kennen jullie elkaar. Heb er niet zo'n zin meer in op die manier. 23.00 is 23.00 en als je 20.00 post moet je je daar ook aan houden. Veel plezier verder
Over smaak valt niet te twisten. En nee ik ken EnGCatjuh niet, ben namelijk nooit in Velsen noord geweest

Nou mensen mijn excuses dat ik 14 hele minuten te vroeg was maar Beschouw en SCH ik had jullie onderschriften wel meegenomen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_43795295
pi_43795409
Ik vind het een btje onzin om te roepen dat het vriendjespolitiek is omdat je het met een uitslag niet eens bent. Ik ben zou de 3e plaats en vooral de poedelprijs ander hebben gekozen, maar 1 en 2 vond ik ook erg leuk. Is toch gewoon een ander z'n mening?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_43795417
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Beschouw het volgende:
Het gaat niet om de uitslag. Daarmee kan ik leven, hoewel ik het met SCH eens ben.
Maar tijdsafspraak is tijdsafspraak. Uitslag zou om 20.00 uur komen, dat heb je zelf gezegd numero uno. Nu waren mensen nog aan het posten en plots verschijnt de uitslag.
Hiermee ben ik het roerend eens. De uitslag had gewoon pas na 20.00 uur moeten komen. numero uno heeft dat gezegd en had dat moeten doen. Op deze manier wordt de lol dus uit het spelletje weggenomen!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43795751
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef numero_uno het volgende:

Nou mensen mijn excuses dat ik 14 hele minuten te vroeg was maar Beschouw en SCH ik had jullie onderschriften wel meegenomen
Dat moeten we dan maar aannemen.

Het is maar goed dat Beschouw de stand bijhoudt. Kan hij nog wat rommelen.

Misschien blijkt as. maandag wel dat SCH een grote sprong voorwaarts heeft gemaakt en Beschouw helemaal niet meer in te halen is.
pi_43795866
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Dat moeten we dan maar aannemen.

Het is maar goed dat Beschouw de stand bijhoudt. Kan hij nog wat rommelen.

Misschien blijkt as. maandag wel dat SCH een grote sprong voorwaarts heeft gemaakt en Beschouw helemaal niet meer in te halen is.
en dat vrolijke-frits ook aardig meedoet...
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43796047
Ik trek wel weer bij als Balkenende op zijn bek gaat vanavond
pi_43796207
Oeh ruzie...
Niet doen, zelfs ik had gezien dat hij rond 20:00 uitslag zou doen. En de winnaar was terecht, heeft geplaatst en nu door maar weer.
En dat Balkenende maar op zijn gelaat moge gaan idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43796466
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik trek wel weer bij als Balkenende op zijn bek gaat vanavond
pi_43796489
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik trek wel weer bij als Balkenende op zijn bek gaat vanavond
We mogen elkaar echt niet he tvp:P
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')