Ouwelullenhumor wordt blijkbaar toch gewaardeerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:23 schreef toma het volgende:
sjezus Beschouw kun je ook met modernere humor op de proppen komen dan snap ik t ook
wel als je een hekel hebt aan duitsersquote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ouwelullenhumor wordt blijkbaar toch gewaardeerd.
Vond ik helemaal nietquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik sta nog op het podium... jammer dat ik voor deze foto net te laat was
idd, één onderschrift volstaat tong. Met welke van de 2 ga je voor een podiumplaats?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel onderschriften zal ik nog plaatsen?
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de woorden in de juiste volgorde staan?
Hehe "Beckham speelt nooit meer in het shirt van Real Madrid"quote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Beckham: '' ach waarom zou ik nog een schirt van Real aantrekken ik mag toch niet meer voor ze spelen '', dan speel ik toch gewoon zonder een shirt denkt Beckham .
De tweedequote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
idd, één onderschrift volstaat tong. Met welke van de 2 ga je voor een podiumplaats?
Ik zie 'm na ctrl-F5 nog wel, dus dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef existenz het volgende:
Beckham is aan de rooie klats. Hij heeft een kruisje
Nee, hij is er weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie 'm na ctrl-F5 nog wel, dus dat ligt aan jou
quote:~Borizzz~
~Nieuwe kleren van de keizer officieel shirt van real madrid~
quote:~Maikalo~
~Zelfs zonder shirt kan Beckham het hele galaxy aan~
quote:~TheVulture~
~Becks: "kut, die Old Spice is duidelijk over de datum”~
Opmaakquote:~existenz~
~Hoofdrolspeler Gladiator 2 bekend gemaakt~
Forum Opties | |
---|---|