Ouwelullenhumor wordt blijkbaar toch gewaardeerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:23 schreef toma het volgende:
sjezus Beschouw kun je ook met modernere humor op de proppen komen dan snap ik t ook
wel als je een hekel hebt aan duitsersquote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ouwelullenhumor wordt blijkbaar toch gewaardeerd.
Vond ik helemaal nietquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik sta nog op het podium... jammer dat ik voor deze foto net te laat was
idd, één onderschrift volstaat tong. Met welke van de 2 ga je voor een podiumplaats?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel onderschriften zal ik nog plaatsen?
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de woorden in de juiste volgorde staan?
Hehe "Beckham speelt nooit meer in het shirt van Real Madrid"quote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Beckham: '' ach waarom zou ik nog een schirt van Real aantrekken ik mag toch niet meer voor ze spelen '', dan speel ik toch gewoon zonder een shirt denkt Beckham .
De tweedequote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
idd, één onderschrift volstaat tong. Met welke van de 2 ga je voor een podiumplaats?
Ik zie 'm na ctrl-F5 nog wel, dus dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef existenz het volgende:
Beckham is aan de rooie klats. Hij heeft een kruisje
Nee, hij is er weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie 'm na ctrl-F5 nog wel, dus dat ligt aan jou
quote:~Borizzz~
~Nieuwe kleren van de keizer officieel shirt van real madrid~
quote:~Maikalo~
~Zelfs zonder shirt kan Beckham het hele galaxy aan~
quote:~TheVulture~
~Becks: "kut, die Old Spice is duidelijk over de datum”~
Opmaakquote:~existenz~
~Hoofdrolspeler Gladiator 2 bekend gemaakt~
Maar iedereen weet dat Beschouw de baas isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hmmzzz er waren veel leukere bij.
Is ook nooit goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hmmzzz er waren veel leukere bij.
Maikuuul is zooo 2006quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Hendig sjiek, dat stijfsel op die netten!
in je linker mondhoek hang nog wat slijmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Beschouw het volgende:
Dag gemist Mwanatabu. Jammer, van mij had je punten gekregen, wat je onderschrift ook was.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Beschouw het volgende:
Dag gemist Mwanatabu. Jammer, van mij had je punten gekregen, wat je onderschrift ook was.![]()
Je had men idee wel mogen kopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Naah, ik was er wel maar kon niets lolligs bedenken nadat mij idee al bruut gekaapt was.
Henny Huisman heeft r ooit een mooi liedje over gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:31 schreef existenz het volgende:
Ik sta bovenaan in het poedelklassement.
quote:Hier stond je dan vanavond
Het was wel spannend
Maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Met z`n allen
Met z`n allen........
Aah, das een idee om te onthouden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je had men idee wel mogen kopen![]()
Nee ik heb liever een ander merkquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aah, das een idee om te onthouden.
Grolsch?
Het is een spreekwoord, en die heb jij ook niet verzonnen, dus mag iedereen er gebruik van makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die is bijna tzelfde al mijnes (iig hetzelfde idee), WeebI... Maar ik laat de jury wel oordelen
Daarom ga ik ook niet schreeuwen en laat ik de jury beslissen. Ik zeg t alleen maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is een spreekwoord, en die heb jij ook niet verzonnen, dus mag iedereen er gebruik van maken
Tevens is mijn onderschrift best wel anders
Whoohoo, hij is ontopic en nog grappig ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
"nah dat wordt niks jonges tegen Portugal, ik vlieg alvast naar Liverpool, laterz!'
WHOOSH
Hij kan het wel als hij z'n best doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Whoohoo, hij is ontopic en nog grappig ook
Kuch...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Kuijt neem rol als hangende rechtsbuiten iets te serieus.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hij kan het wel als hij z'n best doet![]()
2 woordjes veranderd hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |