quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Mwanatabu het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
~dvdk~
~Davids: "Jongens de ADO aanhang breekt alweer uit de vakken!! ren voor je leven!!"~om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
~EnGCatjuh~
~Nog niet iedereen lijkt precies te weten hoe je nou moet dansen op Jumpstyle~om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
~Suijk~
~In, spin, de bocht gaat in, ... ~om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
~existenz~
~Zelfs met bril begreep Davids niet welk dansje ze nu diende op te voeren van Ten Cate~
Opmaak
Gezelligquote:Op maandag 12 februari 2007 18:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
goed topic , ik denk dat ik ook maar eens mee doe.
Met je even aan de slurf van die Olifant trekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef toma het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.krijg ik nog een puntje ?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veel te vroeg die uitslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik eet nog liever mn drol op.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moet je even aan de slurf van die Olifant trekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigelijk bedoelde ik z'n slurf en niet z'n slurfquote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef toma het volgende:
[..]
ik eet nog liever mn drol op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry maar ik vond deze foto geniaal.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar heeft er niet een newbie gewonnen??
Je msn staat er nieteens bijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef existenz het volgende:
En wij dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou vooruit danquote:Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef LoveSounds het volgende:
[..]
Je msn staat er nieteens bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het duurde ff voordat ik me FOK wachtwoord weer gevonden hadquote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef LoveSounds het volgende:
Nou zeg dacht dat je echte Tilburger was maareh... Tis nie te merkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop