quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef Messenga het volgende:
Persoonlijke ruzie's vogel je maar uit via msn of mail.
quote:azaroth
Sneijder zichtbaar blij met late groeispurt; al een kop groter dan de doelen van de f-jes
quote:vitessezuid113
tijdens sneijders wekelijkse taallessen smeken de supporters hem dit keer mee te doen a.s zondag om kans te maken op de 3 punten .
quote:existenz
Sneijder, dvdk en zijn vrienden staan existenz op te wachten op trainingsvelden Ajax.
quote:denthemen
Prullenbak: Het begon bij een bultje dokter
quote:Zjakkie
Ledenaantal van de fanclub van Sneijder verdriedubbeld
quote:Camplo
Drillinstructors in de rij voor nieuwe scheldwoorden van Sneijder.
quote:Beschouw
Handel in gestolen fotocamera's verplaatst van Centraal Station naar Amsterdam Arena
quote:TheVulture
"He Wes, jij hebt de naam van een kamper en wij het uiterlijk, kunnen we een deal sluiten?"
quote:Bayswater
Filmopnames nederlandse remake The Young Ones begonnen
quote:dvdk
edit
[ Bericht 30% gewijzigd door Messenga op 22-12-2006 00:14 ]
quote:gebruikersnaam
Executieverkoop laatste miniatuurvoetbalpoppetjes van Brian Roy trekt maar 3 belangstellende
quote:vrolijke-frits
Actiegroep 'Pleit Wesley vrij!' protesteert tegen schorsing Sneijder
quote:AirRaid
Mari van de Ven, Maik de Boer en Leco Zadelhoff komen met nieuwe programma. Pimp my voetballer
quote:dramslag
Na Roodkapje is nu ook ontvoerde Laaf Sneijder teruggevonden.
quote:Maikalo
Wesley Sneijder poseert bij nieuwe huis Edgar Manucharyan. Buren staan klaar voor eventuele ondersteuning.
quote:toma
Papier hier,.... Papier hier.
Supporter : "Check dit als ik een geel of rood papiertje ingooi begint ie me uit te schelden"
quote:numero_uno
Dus zo groot is die sleutelhanger in het echt
quote:Mwanatabu
Sneijder laat lachend zien aan mooiweersupporters waar hij hun kritiek naartoe verwijst
quote:Eb
Nadat de journalist van het regionale dagblad 'Achterhoek Actueel' had gevraagd: 'En, Johnny, heb je nog meer van die goals als tegen Zulte Waregem voor ons in petto?', viel er een korte stilte.
Het waren er maar 19quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef Beschouw het volgende:
Wat een werk!
Was een poosje bezig ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar 19? Is toch veel? Topic loopt dus als een trein.![]()
Komt door al die achterlijke tvp'squote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Was een poosje bezig ja.
Is in tijden volgens mij niet meer zo druk geweest dan nu![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Was een poosje bezig ja.
Is in tijden volgens mij niet meer zo druk geweest dan nu![]()
succes!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga me even door 20 onderschriften heen worstelen.
quote:azaroth
Sneijder zichtbaar blij met late groeispurt; al een kop groter dan de doelen van de f-jes
quote:AirRaid
Mari van de Ven, Maik de Boer en Leco Zadelhoff komen met nieuwe programma. Pimp my voetballer
quote:denthemen
Prullenbak: Het begon bij een bultje dokter
-2ptquote:vrolijke-frits
Actiegroep 'Pleit Wesley vrij!' protesteert tegen schorsing Sneijder
hier je poedelprijsquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Valt nog mee dat je mij geen poedelprijs hebt gegeven![]()
dankje fritsquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Poedelprijsnou ja, ieder zijn smaak!
Even goede vrienden toch EnGCatjuh?!![]()
Ik vond persoonlijk die van gebruikersnaam echt briljant!
Volgende foto!
Die was idd erg sterk, maar dan moest je wel beetje de actualiteiten op sbs6quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Poedelprijsnou ja, ieder zijn smaak!
Even goede vrienden toch EnGCatjuh?!![]()
Ik vond persoonlijk die van gebruikersnaam echt briljant!
Volgende foto!
dat is geen disqualificatie waard volgens mij. Maar goed, jury beslist!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Die was idd erg sterk, maar dan moest je wel beetje de actualiteiten op sbs6gevolgd hebben om hem echt te snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |