hey grapjas, ik deed niet mee aan deze onderschrift omdat het niks met voetbal te maken heeft, kies maar een ander voor de poedelprijs....quote:Op donderdag 21 december 2006 19:41 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
De foto bleek idd niet echt geschikt, ik vond er weinig echte leuke foto'sonderschriften tussen zitten. Gelukkig maakte dvdk de keuze voor de poedel wel erg makkelijk. De verzonnen poedelquote lijkt me duidelijk..
wat lul je nou man.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je onderschrift was gewoon het slechtste. Omdat je het gepost hebt als onderschrift, doe je mee ook.
Oh, dat dacht ik. Als dat zo is, is het niet netjes van existenz en zal Beschouw die punten niet meetellen, lijkt mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef dvdk het volgende:
En waar ergens in dit topic zie je ergens dat ik dit geschreven heb???
~dvdk draait helemaal door na alweer ontdekken van complot tegen hem en ontvangen poedelprijs~
Je zit gewoon verhalen te verzinnen man.
Ik heb dit niet eens geschreven.
Nee het is dus niet he....dat zie je toch dat ik dat nergens heb neergekalkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Als dat zo is, is het niet netjes van existenz en zal Beschouw die punten niet meetellen, lijkt mij.
Je hebt gelijk volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee het is dus niet he....dat zie je toch dat ik dat nergens heb neergekalkt.
Staat er toch ook onder dat dvdk helemaal die quote niet gepost heeftquote:
Waar heb ik lopenschelden dan? Je zit flauwekul uit te kramen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Staat er toch ook onder dat dvdk helemaal die quote niet gepost heeft, maar zo gaan lopen zeiken zeuren en schelden levert wat mij betreft nog steeds de poedel op. En daar slaat de quote op die er staat... En kritiek is trouwens heel wat anders dan wat jij constant doet
, kritiek is opbouwend of tegenargumenten aandragen. Jij komt niet verder dan scheldwoorden en gezanik .... Echter blijk je ook al selectief te lezen
![]()
Beschouw mag beslissen of hij de poedel telt, maar ik laat hem staan om bovenstaande reden.
En nog begrijp je het nietquote:Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef dvdk het volgende:
Klinkt een beetje als 2de wereld oorlogse nazi retoriek, die hadden daar ook een handje van weg.
Nee jij begrijpt het niet, in de regels staat dat je alleen een poedelprijs kan krijgen als je meedoet aan de onderschriftcompetitie.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet, in de regels staat dat je alleen een poedelprijs kan krijgen als je meedoet aan de onderschriftcompetitie.
Dat deed ik niet.
JIJ geeft me gewoon een poedelprijs omdat je me niet mag.
En dat is ontzettend kinderachtig en flauw.
En Beschouw zou er bij jou punten moeten aftrekken als hij consequent is.
jonge achter je pc'tje ben je stoer maar ik zou je wel eens willen zien op Amsterdam centraal.....spreken we een keer af....loser.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef existenz het volgende:
[..]
![]()
Of je wil niet begrijpen dat jouw discussie/kritiek technieken zeer beroerd zijn en je elke keer je argumenten om zeep helpt met zulke statements of je wil het gewoon niet.... In beide gevallen zoek je het maar uit
![]()
Conclusie: normaal doen of opzouten uit dit topic.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef dvdk het volgende:
jonge achter je pc'tje ben je stoer maar ik zou je wel eens willen zien op Amsterdam centraal.....spreken we een keer af....loser.
ik hoopte eigenlijk dat ie wel werd meegeteld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoewel 'edit' redelijk origineel is, zal ik m maar niet meetellen voor de lijst.
Goeiequote:Op vrijdag 22 december 2006 10:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
excecutie verkoop laatste miniatuurvoetbalpoppetjes van brian roy trekt maar 3 belangstellende
quote:
gelukkig zit ik hier niet bij het groot dictee der Nederlandse taalquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
, jammer alleen van de schrijffouten.
Heb je het nu tegen mij?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef Messenga het volgende:
Persoonlijke ruzie's vogel je maar uit via msn of mail.
Actie -> reactie. Heb beide berichten dus maar weggegooid. Maak dit topic maar vol met onderschriften, tijd voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij?Ik doelde met het (wellicht signaalwoord) kritiek op hoe half Nl. (overigens onterecht) over Sneijder viel tijdens het WK en het nu weer hosanna is bij Ajax.
En nu heb ik mn grap nog uitgelegd ook en issie helemaal niet leuk meer
Kefkefkef! (<- verwijzing naar dreigende poedel)
Faire deal. Laten we het plezier dat we aan dit topic beleven, idd niet vergallen door dvdk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:24 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken dat we die dvdk gewoon negeren ofzo. Hij verpest het hele spelletje zo, met z'n complot theorie. Wij vallen dvdk niet lastig met wat dan ook, als hij ons niet lastig valt met z'n complot. Lijkt me een faire deal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |