quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
Staande ovatie na wederom een prachtige schwalbe van Robben
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Technische staf Chelsea ziet het aankoopbeleid van Feyenoord
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef Consigliere het volgende:
Nou dat is duidelijk... Die man in het midden heeft de langste penis
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Mourinho voelt zich beter thuis tussen leden josti-band dan John Terry
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef dramslag het volgende:
Het was weer lachen, gieren, brullen tijdens een voorstelling van Bassini en Adriano.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
Chelsea intellectuelen verguld met plotselinge opkomst Bonny St. Clair
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Na Feyenoord-Nancy wordt er nu ook hard geklapt bij Chelsea
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
"Optreden The Frattelis met hit Chelsea Dagger valt in de smaak"
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:37 schreef AirRaid het volgende:
De patiënten van penitentiaire inrichting "Het losse schroefje" genieten van het jaarlijkse uitje
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:18 schreef Zjakkie het volgende:
Abramovic krijgt zijn zin; doorstroming van de jeugd bij Chelsea eindelijk geluk
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:58 schreef Maikalo het volgende:
Abramovic' joski band geniet met volle teugen van optreden Cheva and the samsung band
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Arjen Robben gaat op voor diving license
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Jury beoordeelt de afsprong van Royston Drenthe laaiend enthousiast
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef waterreus23 het volgende:
Technische Staf Chelsea verwelkomt nieuwe coach Hiddink met staande ovatie
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Chelsea-crew zichtbaar onder de indruk van geslachtsdeel Drogba
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Chelsea organiseert wedstrijd raar kijken. Mourinho wist zo eindelijk een prijs in de wacht te slepen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:03 schreef SuperRogier het volgende:
De Chelsea fatty's reageren enthousiast wanneer de pizzakoerier het veld op komt lopen
Zeker mooi! Alleen hiervoor verdient ie al extra punten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Beschouw het volgende:
Mooi werk vitessezuid113om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien geven ze hem wel de poedelprijs als beloning.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zeker mooi! Alleen hiervoor verdient ie al extra punten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Beschouw het volgende:
Mooi werk vitessezuid113om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:31 schreef Zjakkie het volgende:
Zeker mooi! Alleen hiervoor verdient ie al extra punten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:43 schreef Maikalo het volgende:
De laatste paar topics is de naam trouwens verkeerd geschrevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Zie de banner maar: het is Voetbalfoto-onderschrift competitieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Verder heb ik niets meer te zeikenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat komt door knip en plakwerk , als iemand nog een leuke titel weet , dan kan een modje het wel veranderenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:42 schreef Beschouw het volgende:
Hier nog ff opmaak voor prijsuitreiking. Stond niet in OP.
Opmaak
Done en de opmaak ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef Maikalo het volgende:
Vorige delen:
|Legendarische Deel 1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|
|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|
|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|
|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|
|51|52|53|
En dit mag ook in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.ter beschikking.
Had hem al onder de vorige delen staan , de titel wordt ook aangepast ( als een mod de feedback leestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
En als je toch bezig bent: verbeter dit dan even
[..]
ter beschikking staat er 2x bedoelt iequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Had hem al onder de vorige delen staan , de titel wordt ook aangepast ( als een mod de feedback leestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan kunnen we weer verder , met de beginnen straks de uitslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop