quote:AirRaid
En opeens weet je het... je wordt ongedierteverdelger!
quote:HPayne
Zoontje Wesley Sneijder kan zn geluk niet op
quote:existenz
Mwanatabu's kleine is al een echte voetbalkenner
quote:vitessezuid113
Als ik later groot ben dan pak ik het groter aan.
quote:SocialDisorder
Nu ook te koop met bijpassende luier "1000% anti Pisvee"
quote:Mwanatabu
De baby lacht. De baby kan niet lezen.
quote:Zjakkie
Bij gebrek een instroom van nieuwe leden richt de supportersclub van Ajax zich nu op de allerkleinste kinderen.
quote:Klingon
Ontwerper anti-Feyenoord spandoek na intensief speurwerk aangehouden
quote:EnGCatjuh
Zoon Geert Wilders richt zich op organismen van zijn eigen grootte
quote:Beschouw
Baby kent al 1 woordje: Ajakkes
quote:toma
Bewijs dat Sansoni de neus van Beerens niet doorslikte.
quote:TheVulture
Jaap's Stamboom vastgelegd op de gevoelige plaat
En als het goed is dan heb ik er geeneen gemistquote:Maikalo
Vriendin Babel kan ook niet door opvallende kinderkleding verhullen dat Ryan niet de vader is.
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef toma het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe, ja beetje wel idd, ik ga me nu over de uitslag buigen. Ik gaf mensen nog even de kans om te reageren. Paar minuten en hij is erquote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tis wel moeilijk voor Frits blijkbaar.
quote:Mwanatabu
De baby lacht. De baby kan niet lezen.
quote:existenz
Mwanatabu's kleine is al een echte voetbalkenner
quote:Maikalo
Vriendin Babel kan ook niet door opvallende kinderkleding verhullen dat Ryan niet de vader is.
-2ptquote:toma
Bewijs dat Sansoni de neus van Beerens niet doorslikte.
Eensquote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
En de Poedelprijs snapte ik echt niet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat heb ik zeker nietquote:Op maandag 5 februari 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
En mij heb je zeker over het hoofd gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik probeerde hem er dus tussen te krijgen. Maar ik kreeg dus een dode link vanmiddagquote:Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
mmm mijn linkje naar de foto is nu wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze had ik er staan als je op men tekst ging klikken :
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop