Neuh, maar als je me hiermee ziet posten komt de boodschap volgende keer ook over niet? Daar heb je geen hele_vrolijke_frits voor nodigquote:
Huilbabyquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef Boehoe-Tabu het volgende:
[..]
Neuh, maar als je me hiermee ziet posten komt de boodschap volgende keer ook over niet? Daar heb je geen hele_vrolijke_frits voor nodig![]()
inmiddels is het al 20.20quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:22 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
succes
uitslag morgen iets voor 7 uur. Kan ik nog net 'de wedstrijden' zien.
quote:Beschouw
Mido: "Mooie schoenen hè? En dan heb ik ook nog een Ferrari".
quote:AirRaid
Mido beschouwt Tottenham als een opstapje naar de top.
quote:Mwanatabu
Naar beneden kijken, ik heb geen onderbroek aan
-2ptquote:Stefmans
Jenas : geef me die schoen Mido
Deze foto telt niet meer mee voor de juryquote:Op zondag 11 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
afbeelding
doorwerken na 65e bleek geen goed idee
I Know ben heel slim zoals je merkt, maar geen zorgen,heb me haar bruin geverfd niemand die het merktquote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Deze foto telt niet meer mee voor de jury![]()
Zet maar onderschrift dan. We kunnen hier nog wel wat vrouwen gebruiken.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef LoveSounds het volgende:
[..]
I Know ben heel slim zoals je merkt, maar geen zorgen,heb me haar bruin geverfd niemand die het merkt
In dat geval, doe maar een foto van jezelf (zonder onderschrift)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet maar onderschrift dan. We kunnen hier nog wel wat vrouwen gebruiken.![]()
Sgoed als ik je mag toevoegen krijg jer eenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In dat geval, doe maar een foto van jezelf (zonder onderschrift)
Is goed hoor, mn msn staat vast in mn profiel.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef LoveSounds het volgende:
[..]
Sgoed als ik je mag toevoegen krijg jer een
PS3 heeft vast ook internetverbinding, dus niet zo kinderachtig doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
mocht ik winnen: ik sta vanavond op een PS3 te rammen, dus iemand anders mag de nieuwe foto plaatsen. Ik wil evt de jurerering morgen wel op me nemen.
SCH is geen jury vandaag hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:04 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Ado Den Haag speler voordat hij de vrije trap nam: "boe!"
Afgezaagd ik weet het, was inspiratieloos![]()
quote:~dvdk~
~Davids: "Jongens de ADO aanhang breekt alweer uit de vakken!! ren voor je leven!!"~
quote:~EnGCatjuh~
~Nog niet iedereen lijkt precies te weten hoe je nou moet dansen op Jumpstyle~
quote:~Suijk~
~In, spin, de bocht gaat in, ... ~
-2ptquote:~existenz~
~Zelfs met bril begreep Davids niet welk dansje ze nu diende op te voeren van Ten Cate~
nou, nouquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Sneijder schijt z'n broek vol van angst als hij hoort dat hij de rest van de wedstrijd tegen Bosschaart speelt.
Sorrij, het was echt dringen voor de poedel...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef existenz het volgende:, alhoewel ik de top 3 wel leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |