Dan maak je het de volgende keer maar goed , met de volgende beoordelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar best een punt![]()
Ik heb die plaatjes na die van Beschouw niet echt meegerekend in gedachten achteraf bezien, had wel gekund/gemoeten.
Haal die spelfout er eens ff uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Koorknaapjes werken aan hun teambilding.
Ik ben er vanavond niet dus kan ook geen andere foto plaatsen.
al zal ik toch niet winnen![]()
Staat je monitor wel aan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
De foto is bij mij niet zichtbaar!![]()
quote:~ ruud_fr~
~ Ten Cate probeert "410" van het trainingsveld te houden~
quote:~HPayne~
~ En Edgar, ga jij alvast even een wortel halen!?~
quote:~toma~
~ Weglopende Davids: "pfffff...... Die jongetjes proberen zich ook altijd te bewijzen."~
Opmaakquote:~waterreus23~
~ Henk ten Cate gooit sneeuwbal naar huilende Huntelaar~
Het lijkt erop jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij kan toma niks vinden...
sorry ik moest ff wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij kan toma niks vinden...
Tottingham?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Mido beschouwt Tottingham als een opstapje naar de top.
Ja je weet wel, van Tottingham Hutspotquote:
Grdvrrr...ik wou net "Niet lullen maar poetsen" doenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Mido:"Nee, niet poetsen. Likken!"
Ja ach, ik 'steel' wel vaker jouw onderschriften heb ik het idee. Sorry!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Grdvrrr...ik wou net "Niet lullen maar poetsen" doen![]()
![]()
Die invalshoek is ook vrij obviousquote:Op zondag 11 februari 2007 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, ik 'steel' wel vaker jouw onderschriften heb ik het idee. Sorry!![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die invalshoek is ook vrij obvious![]()
Dus nee, Mwana is geen kloon vamme.
Hehe! goed onthouden Mwana! Sja ik denk dat er inderdaad weinigen zijn die zich vrijwillig Feyenoorder durven noemen!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou sowieso geen kloon hebben die Ajacied was
En andersom, wie gaat er nou voor zn lol aan de Feyenoord tegenwoordig?
NIET DOEN, zit ik straks weer voor Jan Piet Heijn Lul naar de samenvattingen te kijken...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! goed onthouden Mwana! Sja ik denk dat er inderdaad weinigen zijn die zich vrijwillig Feyenoorder durven noemen!Teletekst al gezien???
Vandaar dat ik ook alleen maar de vraag stel en nog niet de uitslag geef!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
NIET DOEN, zit ik straks weer voor Jan Piet Heijn Lul naar de samenvattingen te kijken...![]()
Is toch wel een klein hintjequote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! goed onthouden Mwana! Sja ik denk dat er inderdaad weinigen zijn die zich vrijwillig Feyenoorder durven noemen!Teletekst al gezien???
Het hád nog duidelijker gekund. Met een hele ritsquote:
Verwijzingen naar uitslagen, hoe subtiel ook, kunnen beter achterwege blijven. Nu zit ik me heel de middag te verkneukelen, maar is de spanning er af.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het hád nog duidelijker gekund. Met een hele rits![]()
![]()
![]()
bijvoorbeeld
![]()
Bij een volgende Feyenoordnederlaag kan je je gebruikersnaam altijd nog veranderen in 'hele_vrolijke_frits'.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sorry, ik zal me er niet meer schuldig aan maken!![]()
![]()
Maar nu ben ik niet degene die de uitslag vertelt. En ja dan verander ik mijn gebruikersnaam eventjes. Wist niet dat dat kon trouwens! Weer wat geleerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bij een volgende Feyenoordnederlaag kan je je gebruikersnaam altijd nog veranderen in 'hele_vrolijke_frits'.![]()
Kan ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 14:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar nu ben ik niet degene die de uitslag vertelt. En ja dan verander ik mijn gebruikersnaam eventjes. Wist niet dat dat kon trouwens! Weer wat geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |