Hoezo moest je lachen om dat inspiratieloos?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de geslaagde versie van wat de Poedelprijs met zoveel woorden probeerde te zeggen maar dan gevat in een kek onderschrift.
Nummer 3 was de enige waarbij ik moest lachen, dat kwam door dat inspiratieloos
Ik ben gewoon een beetje gek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hoezo moest je lachen om dat inspiratieloos?![]()
Ik wil het er elke keer wel onderzetten als jij gaat jureren als dat me een 3e plek oplevert![]()
![]()
Hij was inderdaad heel slechtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje gek.
Maar hij was zo slecht en dan hem toch durven posten, gewoon dapper
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wou dat ik al ging jureren zonder H. Eigen SCHuld![]()
quote:~EnGCatjuh~
~Ook Rusland heeft een Michael Reiziger~
quote:~SocialDisorder~
~Kontenbonken nog onverminderd populair in Amsterdam~
quote:~Beschouw~
~~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~Sneijder wint weer een kopduel van Theo Lucius.~
Dat arnhem en dus vitesse volgens jou in het zuiden liggen, zal hij je kwalijker nemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Eerste plaats omdat ie eruit sprong met het plaatje, tweede met dank aan mijn anale fixatie, derde om mijn Reiziger-centebak-fascinatie, poedel omdat ik echt zo zatte zoeken naar de grap, niet omdat ik iets tegen Vitesse, het zuiden of het persoon erachter heb
![]()
neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Veel te vroege uitslag
![]()
Jullie houden ook geen rekening met mensen die van 06.15 tot 17.45 werken hè![]()
Kan ik ook eens stoer doen dat ik werk
eens, maar t was wel origineel voor een keertjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik zeggen dat ik van mening ben dat we wel gewoon met echte onderschriften moeten komen, want als we met plaatjes gaan werken is de lol er toch snel af ben ik bang....
Hij heet toch vitesseZUID? Zo bedoelde ik het, echt, mijn topografisch inzicht is niet zó slechtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat arnhem en dus vitesse volgens jou in het zuiden liggen, zal hij je kwalijker nemen![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je een anale fixatie hebt, hoe komt Mwana Jr. er dan? Is er iets lek ofzo?
Eigenlijk heb je daar best een puntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Mwanatabu , Ik dacht door die plaatjes dat ik de poedelprijs kon ontlopen maar het mocht niet zo zijn een muisjes als onderschrift is blijkbaar grappig, ik vond die Rus wel op Theo Lucius lijken ( ik had ook weinig inspiratie bij deze foto ) , maar ja iedereen de keuze is aan de winnaar van de vorige foto.
Het blijft wel een spelletje![]()
Verder ben ik het ook met TheVulture. , het heet niet voor niets onderschrift competitie anders had het ook plaatjes competitie kunnen heten.
En iemand anders mag wel een nieuwe foto plaatsen aangezien Beschouw er niet is.
Ik had er eigenlijk wel opgerekend dat ik in de buurt van de poedel kwam, alhoewel het idee van het plaatje niet eens zo raar wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar best een punt![]()
Ik heb die plaatjes na die van Beschouw niet echt meegerekend in gedachten achteraf bezien, had wel gekund/gemoeten.
Ruikt een beetje naar gist rondom mijn hoofd. Vreemd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje bijgekomen van je wilde avond, schat?
Gistkuurtje kan geen kwaad hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ruikt een beetje naar gist rondom mijn hoofd. Vreemd.![]()
Er staat een naaktportret van Figo. Leef jezelf uit!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
De foto is bij mij niet zichtbaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |