Het overstijgt het leven wellicht.quote:
een waarheid gelijk een koe!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Beschouw het volgende:
Hangt dit topic dan niet van vriendjespolitiek aan elkaar?![]()
heeft er niks mee te maken. jij hebt bij mij net zoveel kans op de poedel als andere,quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken toen je won wist je dat je hem al aan mij ging geven , ( wat je altijd doet ) waaromdat zal jij wel weten.
op de poedelprijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee hoor, doe maar rustig aan. Maak ik meer kans
quote:existenz
Herman A. bleek de les streaken maar half gevolgd te hebben.
quote:Beschouw
Feyenoordverleden Cruz borrelt weer op
quote:waterreus23
Reservekeeper Valencia: 'Ik mag dan wel wissel zijn, maar tijdens de wedstrijden heb ik al jullie moeders gepakt
De opmaak is hierte vinden.quote:-Schorpioen-
Gebruikersnaam wordt achterna gezeten na wederom een slecht jury rapport.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo stak de winnaar er met kop en schouders bovenuit? Deed mn mondhoeken juist omlaag gaan...
Vriendjespolitiek, bla bla
Je was weg, schnol!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo stak de winnaar er met kop en schouders bovenuit? Deed mn mondhoeken juist omlaag gaan...
Vriendjespolitiek, bla bla
ssssssssst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:09 schreef Maikalo het volgende:
Zeuren heeft geen zin, ik ben er lekker toch niet vanavond![]()
Wat wil je met zo'n naamquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:09 schreef Maikalo het volgende:
De winnaar stak er met kop en schouder boven uit
Denk het welquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
komt er nog een nieuwe pic?
Jou naam zal dan wel niet grappig zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef gebruikersnaam het volgende:twee keer een poedelprijs omdat men grappig met mijn naam wil zijn.
Duurt ook langquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef waterreus23 het volgende:
jaja, ik ga hem zoeken
Leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Veel succes, de uitslag morgen tussen 20:00 en 21:00.
Tevens wil ik even dit mededelen:
- Ik doe af en toe mee met de onderschrift competitie en win zelden tot nooit, Laat staan dat ik mensen hier ken die met mij aan vriendjespolitiek doen
- Ten tweede de laatste keren dat ik de onderschriften moest beordelen heb ik allemaal negatieve dingen naar me kop geslingerd gekregen. Daardoor wordt het beordelen van de onderschriften een stuk minder leuk.
Voetbalfoto-onderschrift competitie #59: Winst in extra tijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Namen noemen graag. Trek ik er stiekem een paar punten bij hen af.
Ik vind de foto eigenlijk wel treffendquote:
je bent toch niet bang voor hondenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Beschouw het volgende:
O, jouw vriendje. Daar trek ik geen punten af. Die vent woont tegenover mij en heeft een grote hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |