quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik zie al genoeg kanshebbers voor de poedelprijs.Dus die inzendingen kunnen stoppen.
dischlektsyquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Synchroom?Maken ze daar kranen van ofzo?
Daar hebben ze de Word-spellingcheck voor uitgevondenquote:
quote:-Bayswater-
-Siamese voetbaltweeling staat voor paal-
quote:-HPayne-
-Tegenstanders doen sportief mee met de goaltune de kabouterdans-
quote:-Maikalo
-
-9.5 punten voor rood/wit en slechts 6.7 voor blauw/zwart bij WK synchroonlopen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113-
-Das balen nu heeft gebruikersnaam alweer gewonnen.-
Hij heeft hem de afgelopen keren met geluk ontlopen. maar hier kon ik echt niet om heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef toma het volgende:
hmm... ik had alleen de poedelprijs goed gegokt![]()
maar dt is ook niet zo moeilijk.
over de uitslag is nog nooit iemand het over eens geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus omdat je er zelf ook opkwam, heeft die gewonnen? opmerkelijk...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus omdat je er zelf ook opkwam, heeft die gewonnen? opmerkelijk...
jij had zelf graag de poedel gehad?.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
Klopt zoals gewoonlijk weer niks van deze prijsuitreiking
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
ga nou niet zeggen dat je deze niet zag aankomen.quote:
Tuurlijk niet. Dat recht is voorbehouden aan vitessezuid113quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij had zelf graag de poedel gehad?.
poep, pies, en sex grappen moet echt goe zijn, anders worden ze banaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef toma het volgende:
ik vond die van vrolijke frits eigelijk wel goed
Nouwww..quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
poep, pies, en sex grappen moet echt goe zijn, anders worden ze banaal
iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
Bij jou had ik dat wel kunnen verwachten ja , de volgende keer dat jij wint kan ik beter net zo laf zijn om niet mee te doen , maar eerst 3 tegenstrijdige antwoorden over die poedelprijs , ach ik er verder geen woorden meer aan vuil maken , wat een triest ventje ben jij zeg zegquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga nou niet zeggen dat je deze niet zag aankomen.![]()
probeer het eens met humor, misschien win je dan wel. en deze poedel was volkomen terecht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd
[..]
Bij jou had ik dat wel kunnen verwachten ja , de volgende keer dat jij wint kan ik beter net zo laf zijn om niet mee te doen , maar eerst 3 tegenstrijdige antwoorden over die poedelprijs , ach ik er verder geen woorden meer aan vuil maken , wat een triest ventje ben jij zeg zeg![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ook zat Vulture dicht tegen een podiumplek aan.
en Cruz is zeker een kleinzoon van de ondergedoken duitse oorlogsmisdadiger Krusch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Spelers Inter"NAZI"onale ontketenen klopjacht volgens oud-Duits gebruik
Ik wilde ook nog een opmerking maken over een Cruquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef toma het volgende:
[..]
en Cruz is zeker een kleinzoon van de ondergedoken duitse oorlogsmisdadiger Krusch.
Dank!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef toma het volgende:
ik vond die van vrolijke frits eigelijk wel goed
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
poep, pies, en sex grappen moet echt goe zijn, anders worden ze banaal
Heeft er niks mee te maken toen je won wist je dat je hem al aan mij ging geven , ( wat je altijd doet ) waaromquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
probeer het eens met humor, misschien win je dan wel. en deze poedel was volkomen terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |