Is 't echtquote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
En alweer een debutant die met de poedelprijs aan de haal gaat.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Beschouw het volgende:
Ontgroening heet dat toch?
Zeg dat welquote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Weer een podiumplek.... hele goede week dit
erop en erover noemen ze datquote:
Bjoro is denk ik niet echt online meer op dit uurquote:Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Schop die winnaar nou maar voor z'n kloten dat ie een nieuwe foto gaat plaatsen!
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Cocu liet wel een hele harde scheet
lees de andere inzendingen ff doorquote:Op maandag 5 maart 2007 17:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Medespelers zeer verbaasd na het doorkomen van eerste tandje van Persie
Ik zie er alleen maar eentje over een verstandskies. Waar was jij de vorige keer dat iemand een onderschrift plaatste die verdomd veel op die van mij leek???quote:
Hans Teeuwenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:23 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Van Persie: "Ik ben een mongool, alles wat ik doe is toch wel leuk".
Robben: "Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig".
Tering jij hebt ook om de 3 uur een nieuwe avatarquote:
om de 10 sec zelfs als je snel F5'tquote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Tering jij hebt ook om de 3 uur een nieuwe avatar
Ookal is deze wel gruwelijk, 1 van de beste momenten van Bergkamp![]()
Verdomdquote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
om de 10 sec zelfs als je snel F5't
elke keer als je refresht heb ik een andere
zal ik niet gezien hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zie er alleen maar eentje over een verstandskies. Waar was jij de vorige keer dat iemand een onderschrift plaatste die verdomd veel op die van mij leek???
fraai, heb je daar een scriptje van?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
Gaaf gedaan, en nog een behoorlijk aantal ook, stuk of 6 ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
Netjes gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 | $folder = '.'; $extList = array(); $extList['gif'] = 'image/gif'; $extList['jpg'] = 'image/jpeg'; $extList['jpeg'] = 'image/jpeg'; $extList['png'] = 'image/png'; $img = null; if (substr($folder,-1) != '/') { $folder = $folder.'/'; } if (isset($_GET['img'])) { $imageInfo = pathinfo($_GET['img']); if ( isset( $extList[ strtolower( $imageInfo['extension'] ) ] ) && file_exists( $folder.$imageInfo['basename'] ) ) { $img = $folder.$imageInfo['basename']; } } else { $fileList = array(); $handle = opendir($folder); while ( false !== ( $file = readdir($handle) ) ) { $file_info = pathinfo($file); if ( isset( $extList[ strtolower( $file_info['extension'] ) ] ) ) { $fileList[] = $file; } } closedir($handle); if (count($fileList) > 0) { $imageNumber = time() % count($fileList); $img = $folder.$fileList[$imageNumber]; } } if ($img!=null) { $imageInfo = pathinfo($img); $contentType = 'Content-type: '.$extList[ $imageInfo['extension'] ]; header ($contentType); readfile($img); } else { if ( function_exists('imagecreate') ) { header ("Content-type: image/png"); $im = @imagecreate (100, 100) or die ("Cannot initialize new GD image stream"); $background_color = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); $text_color = imagecolorallocate ($im, 0,0,0); imagestring ($im, 2, 5, 5, "IMAGE ERROR", $text_color); imagepng ($im); imagedestroy($im); } } ?> |
12 zelfs ;)quote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Gaaf gedaan, en nog een behoorlijk aantal ook, stuk of 6 ofzo?
tnxquote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef toma het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
php voor Avatars, Help!
[..]
12 zelfs![]()
er komen er steeds meer bij
quote:
quote:-Zjakkie-
-Cocu liet wel een hele harde scheet-
quote:-toma-
-Van Persie demonstreert wat hij deed toen hij de rotterdamse dame zijn hotelkamer in sleurde-
quote:-TheVulture-
-Van Persie: "Nou jongens, jullie mogen het zeggen, in welke gat van Arjen zal ik mijn vuist stoppen?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-Heitinga, Cocu en Robben in koor: "Gozer, heb JIJ gescoord? " -
to say the least!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Zo afgezaagd zulk soort grappen, flauw, maargoed, ik weet genoegquote:
Ik pas me snel aanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zo afgezaagd zulk soort grappen, flauw, maargoed, ik weet genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
De volgende keer zal ik er rekening mee houden als ie jureerd![]()
![]()
waardeer het wel hoor dat je je niet schaart onder de 'platvoerse' van dit topic, ik vond het alleen niet zo grappig.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!
jureert, met een t dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |