quote:-Zjakkie-
-Cocu liet wel een hele harde scheet-
quote:-toma-
-Van Persie demonstreert wat hij deed toen hij de rotterdamse dame zijn hotelkamer in sleurde-
quote:-TheVulture-
-Van Persie: "Nou jongens, jullie mogen het zeggen, in welke gat van Arjen zal ik mijn vuist stoppen?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-Heitinga, Cocu en Robben in koor: "Gozer, heb JIJ gescoord? " -
to say the least!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Zo afgezaagd zulk soort grappen, flauw, maargoed, ik weet genoegquote:
Ik pas me snel aanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zo afgezaagd zulk soort grappen, flauw, maargoed, ik weet genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
De volgende keer zal ik er rekening mee houden als ie jureerd![]()
![]()
waardeer het wel hoor dat je je niet schaart onder de 'platvoerse' van dit topic, ik vond het alleen niet zo grappig.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!
jureert, met een t dus!
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
Als Bjoro nog eens wint, zet ik onder zijn foto (geeft niet welke hij plaatst) kont, pies, poep.![]()
Had ik toch maar iets in de geest gedaan met "gangbang"quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!
jureert, met een t dus!
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
TheVulture dolgelukkig met Troffee Fok! Voetbalfoto-onderschrift competitie
Je speelt veel te degelijk om zo'n voorsprong nog uit handen te gevenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je speelt veel te degelijk om zo'n voorsprong nog uit handen te gevenJe lijkt PSV wel
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, nog 3 maanden idd. Misschien kom je wel onder een auto
Ik zeg toch dat je wint? Dan kom je juist níet onder een auto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |