beetje verveling enzo rondom dit gedoe, maar er komen weer leuke, inspiratievolle fotos langsquote:
Of hoe heet dat mensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sugar Lee Hooker? Denk niet dat die aan geld komt.
je hebt nog 1 uur en een kwartier om daar achter te komenquote:
quote:Maikalo
Cambiasso's ogen gaan al glimmen als hij weet aan wie hij deze beker mag overhandigen. Sugar Lee Hooper staat al te popelen voor ontvangstneming beker in de klasse: meest populaire kapsel onder suicidale popdiva's.
quote:vrolijke-frits
Italiaanse Theo Maassen bekent lachend schuld
quote:gebruikersnaam
Urn dode agent voetbalrellen trots aan publiek getoond
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
Cambiasso: "Ja en nu..?"
Eensch!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Terechte winnaar imo
Ja dat wel, al moet ik zeggen dat die van vitessezuid ook wel erg dichtbij kwam imoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
terechte poedel ook
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van vitessezuid komt altijd dichtbij
Werden anders best leuke dingen bij verzonnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef SuperRogier het volgende:
Ik kan beter ermee stoppen, ik hou geen punten over zo
Was ook een stomme foto, puh![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In dit topic dien je niet tweede of derde te zeggen, maar tweedst en derdst! Get it?
correctie, het waren er maar 34quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is je vergeven, mits met goedkeuring van de 'Pater Familias' Beschouw natuurlijk!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van vitessezuid komt altijd dichtbij
zal komende ronde wel weer worden goedgemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eensch!
Tweedst
[..]
Ja dat wel, al moet ik zeggen dat die van vitessezuid ook wel erg dichtbij kwam imo![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Das balen nu heeft gebruikersnaam alweer gewonnen.
Ook terug van weggeweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef BB-King het volgende:
...
Vet coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |