Omdat dat nooit wordt geupdate. En al helemaal niet op de FOk!Wiki.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef Rumille het volgende:
En topic 74, 75en 76 dan :S. Waarom staan die niet in de op.
Ja ik wilde ook net het volgende openen kon de 77 niet vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder mag iemand anders alles updaten en de vorige onderschriften bij elkaar zoeken... BonJovi opende geen nieuw topic
Ja, maar dat paste niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:26 schreef Beschouw het volgende:
Mooie TT. Slaat zeker ook op TheVulture. Die wordt kampioen op 1 been.
quote:Waaghals:
Dancing with the stars nu ook voor beroemde homo koppels
quote:Rumille:
Beckham: 'En als Capello hier nou voor me zou liggen...'
quote:McDucky:
Toch nog best lastig, dat voetballen met 1 been.
quote:
Blawh:
Beckham slaagt er niet in om met beide beentjes op de grond te blijven nadat Capello de loftrompet over hem heeft opgestoken.
quote:BonJovi:
Duo Penotti 2 kleuren in een pottie
quote:EnGCatjuh:
Real probeert Beckham met een knieslot alsnog te behouden.
quote:
Luco:
"Je suis le seul robot dans cette quine!!!
quote:existenz:
Been Qwijt nieuwe hoofdsponsor Real Madrid. Alle spelers moeten zich hierin verdiepen.
quote:
Thomas87:
WK Hinkelen 2007 te Madrid
quote:Beschouw:
Landmijnen op trainingsveld Real
En Bon Jovi er 3 af wegens te laat de uitslag brengen zonder vooraankondiging, zeer matige uitslag en geen nieuw topic openen als afsluiter van de vorige.quote:
BonJovi is geschrapt uit deelnemerslijstquote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En Bon Jovi er 3 af wegens te laat de uitslag brengen zonder vooraankondiging, zeer matige uitslag en geen nieuw topic openen als afsluiter van de vorige.![]()
Of gewoon een permban. Dan leert ie er ook vanquote:Op zondag 17 juni 2007 3:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En Bon Jovi er 3 af wegens te laat de uitslag brengen zonder vooraankondiging, zeer matige uitslag en geen nieuw topic openen als afsluiter van de vorige.![]()
Uitslag ja. En jij hebt de poedel.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Silaz het volgende:
![]()
![]()
Ik snap dit allemaal ff niet? was dit al een uitslag of wtf??
Nee, dit zijn de onderschriften die al gepost zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Silaz het volgende:
![]()
![]()
Ik snap dit allemaal ff niet? was dit al een uitslag of wtf??
Ik kwam er net achterquote:Op zondag 17 juni 2007 13:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de onderschriften die al gepost zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:26 schreef Beschouw het volgende:
Mooie TT. Slaat zeker ook op TheVulture. Die wordt kampioen op 1 been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |