Help hem maar ff afdrogenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik die luie donder nog helpen om al die onderschriften te posten ?
Of denken jullie dat hij in staat is om ff terug te lezen![]()
ps. Gordon
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik die luie donder nog helpen om al die onderschriften te posten ?
Of denken jullie dat hij in staat is om ff terug te lezen![]()
ps. Gordon
Jaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
kleinzusje klinkt toch wel beter dan kleineschwester, niet?
neequote:
Helllloooooooooooooooooooo, ik loop achter jaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
Ja dat kan niet he... een jury die zichzelf punten geeft... het is hier het Songfestival niet.
En? Een jury geeft zichzelf geen punten, dus deze uitslag is gewoon ongeldigquote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helllloooooooooooooooooooo, ik loop achter ja![]()
En ben geen oostblok HO
Toen jij nog in de luiers zat, heb ik mezelf een poedel gegevenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Een jury geeft zichzelf geen punten, dus deze uitslag is gewoon ongeldig.
Maar ik neem graag je tweede plaats over hoor.
Welkom. Houd je van poedels?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Black-Death het volgende:
Heb net wat oude topics gelezen, heb me stuk gelachenHopelijk kan ik wat bijdragen
Maar wel jezelf op het podium?!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Sorrie Gordon, fritsie en Rumille, maar ik moest keuzes maken
Je noemt mij als eerste en je mag jezelf geen punten geven. Nummer drie schruift door naar twee, en ik ben dus derdequote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Sorrie Gordon, fritsie en Rumille, maar ik moest keuzes maken
Aangezien in de vorige topics niemand er blij mee was, zeg ik neequote:
Ook die poedel was dan niet geldig, oudjequote:Op maandag 26 mei 2008 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toen jij nog in de luiers zat, heb ik mezelf een poedel gegeven![]()
Wees blij dat ik geen kophomo ben ( of een katje)
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je noemt mij als eerste en je mag jezelf geen punten geven. Nummer drie schruift door naar twee, en ik ben dus derde
Dat je een rothond thuis krijgt die de boel onderpist en je een week lang ziek op bed laat liggen ivm allergiequote:Op maandag 26 mei 2008 21:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aangezien in de vorige topics niemand er blij mee was, zeg ik neeWat houdt het precies in?
Ik word helemaal niet genoemd, dus ben ik derde... en terecht!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Sorry KZ, je bent een schat, maar dit kan dus niet door de beugel.
[..]'T is een ongeschreven regel dat het beste voor het laatst wordt bewaard en aangezien ik als laatst wordt genoemd, mag ik dus op het podium.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je een rothond thuis krijgt die de boel onderpist en je een week lang ziek op bed laat liggen ivm allergie.
Gedeeld eerste, wat denk je daar van?!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet genoemd, dus ben ik derde... en terecht!
Doe maar mee. Je merkt het vanzelf wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aangezien in de vorige topics niemand er blij mee was, zeg ik neeWat houdt het precies in?
Bannen die meidquote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
Ja dat kan niet he... een jury die zichzelf punten geeft... het is hier het Songfestival niet.
SHOTGUN ON SECOND PLACE!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
Die SCH zit gewoon in tennis![]()
Ik zeg : plaats 2 is vrij ! Lets Fight
Het is eerlijker als #3 doorschuift... en ik dan nummer 3 wordquote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
Heb ik gedaan, maar ben gewoon ff blijquote:Op maandag 26 mei 2008 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe maar mee. Je merkt het vanzelf wel.
@KZ: lees ff OP
I'm inquote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ben gewoon ff blij![]()
En in een pestbui ( wel lief hoor)
Iedereen mag mijn 2e plek innemen, maar het liefst een mod ( ivm m'n toekomst![]()
![]()
)
Jezus men, wat heb ik jullie gemist
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is eerlijker als #3 doorschuift... en ik dan nummer 3 word.
Ik vecht namelijk met de meeste geestdrift de uitslag aan.
Als je er meteen zo'n puinzooi van maakt voelen we ons anders niet echt gewaardeerdquote:Op maandag 26 mei 2008 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ben gewoon ff blij![]()
En in een pestbui ( wel lief hoor)
Iedereen mag mijn 2e plek innemen, maar het liefst een mod ( ivm m'n toekomst![]()
![]()
)
Jezus men, wat heb ik jullie gemist
Uiteraardquote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed!
Zolang we maar ieder de volle punten krijgen en niet ieder de helft.
Gewoon nummer drie lijkt me, en de nummer 3 opschuiven. Maar bedanktquote:Op maandag 26 mei 2008 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Gordon is nummer 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |