Hmmm, kut voor je man. Maar het was meer een niet zo serieuze reactie op je reactie op Beschouw. In ieder geval sterkte vanuit deze hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Slaw het volgende:
[..]
Ja dat is het eigenlijk wel. Nou ja niet zozeer in mijn relatie, maar over mijn relatie. Zie R & Pom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoe krijg ik dit topic weer in mijn AT zonder een TVP te plaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:-Thevulture-
-Ono: "He, je hoeft niet op mijn hoofd te drummen gek, ik ben GEEN familie van Yoko dus vergeet die muziekcarriere maar"-
quote:-Schorpioen-
-Onno hoopt ook bij Ajax slapend rijk te worden. -
quote:-Waaghals-
-Shaolin soccer steeds populairder. Hier Iron Fist en Iron Head in actie-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-"Tikkie!!! Jij bent hem!"-
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Blawh het volgende:
Uitslag komt eraan, sorry kwam wat familiegedoe tussen.
En de laatst nog net toegevoegdequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?
Niet vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?
Ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En de laatst nog net toegevoegdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dan klopt de uitslag toch niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet vergeten.
[..]
Ook niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je doelt op jouw onderschrift dan moet ik erkennen dat mijn algemene kennis op dat gebied te wensen overlaat, ik heb geen idee wat een hakiri ofzo is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar dan klopt de uitslag toch niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop