Hmmm, kut voor je man. Maar het was meer een niet zo serieuze reactie op je reactie op Beschouw. In ieder geval sterkte vanuit deze hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Slaw het volgende:
[..]
Ja dat is het eigenlijk wel. Nou ja niet zozeer in mijn relatie, maar over mijn relatie. Zie R & P![]()
Zo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoe krijg ik dit topic weer in mijn AT zonder een TVP te plaatsen
quote:-Thevulture-
-Ono: "He, je hoeft niet op mijn hoofd te drummen gek, ik ben GEEN familie van Yoko dus vergeet die muziekcarriere maar"-
quote:-Schorpioen-
-Onno hoopt ook bij Ajax slapend rijk te worden. -
quote:-Waaghals-
-Shaolin soccer steeds populairder. Hier Iron Fist en Iron Head in actie-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-"Tikkie!!! Jij bent hem!"-
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Blawh het volgende:
Uitslag komt eraan, sorry kwam wat familiegedoe tussen.
En de laatst nog net toegevoegdequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?
Niet vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?
Ook niet.quote:
Maar dan klopt de uitslag toch niet?quote:
Als je doelt op jouw onderschrift dan moet ik erkennen dat mijn algemene kennis op dat gebied te wensen overlaat, ik heb geen idee wat een hakiri ofzo is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar dan klopt de uitslag toch niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |