Suijkquote:'' Heey Guus vergeet je niet in de 2de helft een rood shirt aan te doen !! ''
Joessequote:Voordelen kredietcrisis: shirtreclame verdwijnt weer!
EngCatjuhquote:Guus heeft iets teveel Jupilerkes op.
RHArcherquote:"Misschien had ik toch ballerina moeten worden."
Starzkyquote:No 4; Witte sokken!!! dat is zo jaren 70
FritsVanEgtersquote:Na wedstrijd wordt bekend dat Guus het rode leger zal ondersteunen
Isioloquote:"Je hoeft geen raspaardje te zijn geweest om een topruiter te worden."
beschouwquote:Hiddink passeerde vroeger de tegenstander kruislings
Seztenquote:Toen was Guus nog thuus.
sezten jadt beschouw´s onderschriftquote:Guus kom nar huus, want Chelsea staat op springen.
Grapje, papsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Beschouw het volgende:
Lekker, de volgorde van plaatsen was toch echt anders.
Wilde ik ook vragen ja.quote:
en en en ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik laat je nog even in spanning zittenik denk tot maandag, want dan ben ik weer bij mn eigen pc waar de puntentelling opstaat
Nee, misschien morgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Update je ook meteen even de topics in de FokWiki/OP, sezten?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, misschien morgen.
Vandaag pleurt om de x aantal minuten de router er helemaal uit
dan moeten jullie blij zijn dat ik niet mijn lolligste onderschrift heb gepost, anders hadden jullie tot 's avonds moeten wachten voor een nieuwe foto !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
En die gaat er komen. Morgenochtend voor de klok van 09.00 uur
Wat een gelukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan moeten jullie blij zijn dat ik niet mijn lolligste onderschrift heb gepost, anders hadden jullie tot 's avonds moeten wachten voor een nieuwe foto !
Want zeggen dat iemand een rood shirt (dan gaat er bij mij, en ongetwijfeld ook bij andere niet meteen een belletje rinkelen dat de kans er bestaat dat je het rode leger 'Rusland' dus, bedoeld....) Mocht je wel weten dat rusland / SU het rode leger werd genoemd (waar ik eigenlijk wel vanuit ga) snap ik je punt van jatwerk niet, omdat zoals ik eerder al aangaf jou onderschrift niet associeer met Rusland (als je dit wel bedoeld zou ik de formulering aanpassen) en dit bij mijn onderschrift wel het geval is....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Starzky
Na wedstrijd wordt bekend dat Guus het rode leger zal ondersteunen
quote:FritsVanEgters
"Je hoeft geen raspaardje te zijn geweest om een topruiter te worden."
quote:Beschouw
Toen was Guus nog thuus.
De opmaak is hier te vinden.quote:sezten
Guus kom nar huus, want Chelsea staat op springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |