quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat leuk dat iedereen gaat schaatsen. Nu heb ik eindelijk het hele veldje voor mij alleen!"
Weet ik ook wel, daar is ook niks mis mee. Maar dat kindje van Boulah is alweer een half jaar geleden en totaal niet meer actueel. Gevalletje ouwe koeien en harde humor om het harde, niet om de humor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moraalriddergedachte. Harde humor is ook humor.
jawel, die had mij vast op 1 gezetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef sjimz het volgende:
Het is dan ook verre van een kut jury.
De originele jury had het nooit beter kunnen doen.
nee gelukkig waren die andere ondershriften wel actueel.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, daar is ook niks mis mee. Maar dat kindje van Boulah is alweer een half jaar geleden en totaal niet meer actueel. Gevalletje ouwe koeien en harde humor om het harde, niet om de humor.
Ik waardeer gebruikersnaams durf, en ik hou ook wel van harde humor op zich, maar deze vond ik gewoon echt niet grappig. Dus dan krijgt 'ie poedeprijs, en dat ik dan kut, homoseksueel, waardeloos en humorloos blijk te zijn, neem ik maar op de koop toe.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, daar is ook niks mis mee. Maar dat kindje van Boulah is alweer een half jaar geleden en totaal niet meer actueel. Gevalletje ouwe koeien en harde humor om het harde, niet om de humor.
Waar blijft je tractatie?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil natuurlijk wel een verjaardscadeautje in de vorm van het podium vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |