Neequote:
Nee, de lul van mijn vriend - we pijpen namelijk 139 x per dag als je het zo graag wilt wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat stopt SCH in zijn mondje? Een Bratwurst?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, de lul van mijn vriend - we pijpen namelijk 139 x per dag als je het zo graag wilt weten
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
"Altijd blijven lachen, na regen komt weer zonneschijn" aldus Bassie
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Moeder van Gio niet blij met de was
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Van Bronckhorst; met vlag en wimpel geslaagd!
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Breach het volgende:
"Organisatie Vlaggetjesdagen strikt Van Bronckhorst voor nieuwe reclamecampagne"
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef WooZ het volgende:
Van Bronkhost neem Koninginnedag wel erg serieus.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Van Bronkhorst: "Ik had het zwaar aan de vlaggenstok met de tegenstander maar ik heb gelukkig de bal nog"
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:42 schreef OA het volgende:
Puntgave muurschildering verre voorvader Van Bronckhorst gevonden
Hoop op nog 1 of 2 onderschriften. Ga nog even doesjen, homo's doesjen namelijk 85 x per dag en hebben dan ook altijd sex onder de doesj. Dan weet je dat Engc.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Bronckhorst na bezoek aan homo-ontmoetingsplaats langs de A1: "Ik wilde alleen maar een plasje plegen!"
quote:-gebruikersnaam-
-Moeder van Gio niet blij met de was-
quote:-EnGCatjuh-
-Van Bronckhorst na bezoek aan homo-ontmoetingsplaats langs de A1: "Ik wilde alleen maar een plasje plegen!"-
quote:-TheVulture-
-Van Bronkhorst: "Ik had het zwaar aan de vlaggenstok met de tegenstander maar ik heb gelukkig de bal nog"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Organisatie Vlaggetjesdagen strikt Van Bronckhorst voor nieuwe reclamecampagne"-
Eens!quote:
Die foto van Van der Vaart kan ik me niet herinneren hoor.. Catjuh bedoelde mijn eerdere fotoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:12 schreef Breach het volgende:
Deze jury is toch gewoon een aanfluiting voor dit topic. Ik eis een topic-ban voor SCH.
En die foto is ook al geweest. Laten we hopen op betere tijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |