Neequote:
Nee, de lul van mijn vriend - we pijpen namelijk 139 x per dag als je het zo graag wilt wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat stopt SCH in zijn mondje? Een Bratwurst?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, de lul van mijn vriend - we pijpen namelijk 139 x per dag als je het zo graag wilt weten
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
"Altijd blijven lachen, na regen komt weer zonneschijn" aldus Bassie
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Moeder van Gio niet blij met de was
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Van Bronckhorst; met vlag en wimpel geslaagd!
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Breach het volgende:
"Organisatie Vlaggetjesdagen strikt Van Bronckhorst voor nieuwe reclamecampagne"
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef WooZ het volgende:
Van Bronkhost neem Koninginnedag wel erg serieus.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Van Bronkhorst: "Ik had het zwaar aan de vlaggenstok met de tegenstander maar ik heb gelukkig de bal nog"
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:42 schreef OA het volgende:
Puntgave muurschildering verre voorvader Van Bronckhorst gevonden
Hoop op nog 1 of 2 onderschriften. Ga nog even doesjen, homo's doesjen namelijk 85 x per dag en hebben dan ook altijd sex onder de doesj. Dan weet je dat Engc.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Bronckhorst na bezoek aan homo-ontmoetingsplaats langs de A1: "Ik wilde alleen maar een plasje plegen!"
quote:-gebruikersnaam-
-Moeder van Gio niet blij met de was-
quote:-EnGCatjuh-
-Van Bronckhorst na bezoek aan homo-ontmoetingsplaats langs de A1: "Ik wilde alleen maar een plasje plegen!"-
quote:-TheVulture-
-Van Bronkhorst: "Ik had het zwaar aan de vlaggenstok met de tegenstander maar ik heb gelukkig de bal nog"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Organisatie Vlaggetjesdagen strikt Van Bronckhorst voor nieuwe reclamecampagne"-
Eens!quote:
Die foto van Van der Vaart kan ik me niet herinneren hoor.. Catjuh bedoelde mijn eerdere fotoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:12 schreef Breach het volgende:
Deze jury is toch gewoon een aanfluiting voor dit topic. Ik eis een topic-ban voor SCH.
En die foto is ook al geweest. Laten we hopen op betere tijden..
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die foto van Van der Vaart kan ik me niet herinneren hoor.. Catjuh bedoelde mijn eerdere foto
Roomeis of vanille-eis?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:12 schreef Breach het volgende:
Ik eis een topic-ban voor SCH.
Doe maar enkele reisquote:
quote:
Gier doesjt gewoon net iets langer dan SCHquote:
quote:Wooz
Tegenwoordig worden kampers met hun gevangenistenue al aan geboren.
quote:gebruikersnaam
Van der Vaart en Sneijder weer ploeggenoten
quote:SCH
Van der Vaart pakt cadeautje voor de familie Bouhlarouz in
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
V.d. Vaart lacht wel maar vraagt zich af of het kind van hem is
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Ik schaamde me rot toen ik deze poste en tegelijkertijd moest ik erg om mezelf lachen, kennen jullie dat?
Ik was er al rete vroeg bij brotherquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
kik, kom op mensen doe eens mee het is een mooie dag ook voor kleine zusjes en grote broers
quote:-TheVulture-
-Babel: "In plaats van de Cup hou ik maar het kind met de grote oren vast"-
quote:-WooZ-
-Volgende slachtoffer Yvonne van Hertum bekend..-
quote:-BonJovi-
-Opvolger van der Sar komt sneller aangevlogen dan verwacht-
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-Oren blijken goede neukteugels-
Jij wil toch juist zo veel mogelijk mensen úit de kast hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:09 schreef SCH het volgende:
Je vervanger kan de kast weer in
[ afbeelding ]
Welkom terug flapiie
Wat zegt je psychiater erover dat je overal mijn geaardheid bijsleept?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij wil toch juist zo veel mogelijk mensen úit de kast hebben?
Leedvermaak.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zegt je psychiater erover dat je overal mijn geaardheid bijsleept?
Zijn dierenarts bedoel jequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zegt je psychiater erover dat je overal mijn geaardheid bijsleept?
Wanneer wilde je ons raken dan ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef Beschouw het volgende:
Hallo allemaal. Ik heb jullie gemist.
Have funquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik vandaag winnen, ben ik morgen niet in de hoedanigheid te jureren.
Maar dat is natuurlijk geen geldige reden om mij niet op het podium te zetten.
We begrijpen het, je staat al op een ander podium. Heel veel succes en plezierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik vandaag winnen, ben ik morgen niet in de hoedanigheid te jureren.
Maar dat is natuurlijk geen geldige reden om mij niet op het podium te zetten.
Nog steeds geen antwoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef SCH het volgende:
Heb je het leuk gehad Beschouw?
En je vrouw ook?![]()
hij is weer even terug gegaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord![]()
Zorgen maken ?
Oh jee, doping schandaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij is weer even terug gegaan
"Shit, m'n vrouw vergeten"
Ik maak er een weekenduitje vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
We begrijpen het, je staat al op een ander podium. Heel veel succes en plezier![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat ik naar zo'n fout nichtenevenement ga? Ik mag van mijn man helemaal nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Om 16:00 achter het Leidscheplein bij Café de Bruine Beer, ok?
quote:
Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen, met die slurf en zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt dat je medelijden met haar hebt dat ze zo'n vent heeft. Hoeft niet hoor.
Zal hem zelf wel binnenkoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |