quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef Rumille het volgende:
God Ruud: 'Kom mijn zoon, pak mijn hand.'
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoera !!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoera !!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mij pak je toch niet meerquote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
Hele slimme jury. En vierde podium op rij. Wat een ontzettend leuke competitie is dit toch
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
FOK! is weer eens traag. Of ben ik de enige die er last van heeft?
@Beschouw: KSC is volgens mij de Koffie SlowChat
Vandaag was het anders een hele goede juryquote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.
En ja, hier gaat Fok! ook als dikke stront.
Beide niet gezien ik ging vroeg naar RATM.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Counting Crows niet gezien, voor Roisin Murphy gekozen, ook helemaal geweldig trouwens
JIj moet heel erg gaan oppassen met die grote oren en dat kleine slurfje van jequote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.
En ja, hier gaat Fok! ook als dikke stront.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
JIj moet heel erg gaan oppassen met die grote oren en dat kleine slurfje van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |