quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef Rumille het volgende:
God Ruud: 'Kom mijn zoon, pak mijn hand.'
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoera !!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoera !!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mij pak je toch niet meerquote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
Hele slimme jury. En vierde podium op rij. Wat een ontzettend leuke competitie is dit toch
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
FOK! is weer eens traag. Of ben ik de enige die er last van heeft?
@Beschouw: KSC is volgens mij de Koffie SlowChat
Vandaag was het anders een hele goede juryquote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.
En ja, hier gaat Fok! ook als dikke stront.
Beide niet gezien ik ging vroeg naar RATM.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Counting Crows niet gezien, voor Roisin Murphy gekozen, ook helemaal geweldig trouwens
JIj moet heel erg gaan oppassen met die grote oren en dat kleine slurfje van jequote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.
En ja, hier gaat Fok! ook als dikke stront.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
JIj moet heel erg gaan oppassen met die grote oren en dat kleine slurfje van je
quote:EnGCatjuh
"Hand in hand kameraden!" vindt geen gehoor.
quote:Beschouw
"SCH kom eens hier, dat ik hem er in zwier"
quote:Gordon_Shumway
'Het voelt nog een beetje gek, dat Fingerspitzengefuhl', aldus Ruud.
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Van Nistelrooij zichtbaar teleurgesteld omdat hij niet naar Pinkpop kon
Redelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig weer een jury die kwaliteit op waarde weet in te schatten
Mwuah... Ik heb het wel eens erger gezien trouwens.quote:
quote:Roemenië levert de kleinste speler. Florentin Petre (1,66 meter) verliest het op drie centimeter van zijn naaste belagers. Wesley Sneijder deelt de zesde plaats met tien andere spelers van 1,70 meter.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik altijd eerst kijk wat jij hebt gepost, om vervolgens een variant op jouw onderschrift te postenquote:
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik altijd eerst kijk wat jij hebt gepost, om vervolgens een variant op jouw onderschrift te posten![]()
Even eerlijk, ik heb de onderschriften niet doorgelezen, maar ik vind ze ook weer niet zoveel op elkaar lijken. Het idee misschien wel, maar de tekst zelf is nogal verschillend.
Ik voel me misbruiktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig weer een jury die kwaliteit op waarde weet in te schatten
Keurig jongen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik laat jou morgen ook wel weer winnen frits
Goede jury
Net gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef Beschouw het volgende:
Frits is een beste.Daar drinken we op.
[ afbeelding ]
Volgens kleinzusje bloeit er iets tussen ons. Ik voel niks. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet gaat zweven.
Ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens kleinzusje bloeit er iets tussen ons. Ik voel niks. Jij wel?
Weet jij ook eens hoe het voeltquote:
Komt door deze foto de waanzinnige aantrekkingskracht van SCHquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:26 schreef Beschouw het volgende:
ALARM! ALARM! TerroRobbie gesignaleerd in dit topic.
Jatwerkquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:43 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Van Basten houdt verrassingswissel Sneijder goed verborgen
Shit, niet goed alles gelezen...quote:
quote:-vrolijke-frits-
-Van Basten strijkt tien punten op in spreekwoorden uitbeeldcompetitie: 'Onder mantel en kleed zit er veel dat men niet weet'-
quote:-RayMania-
-Marco van Basten gaat goed gemutst het schip in tegen Italië.-
quote:-TheVulture-
-Van Basten: "John, ik trek het boetekleed vast aan"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-Moeder Van Basten weigert bedtijd Marco te verschuiven ondanks verlenging bij wedstrijd Nederlands Elftal.-
Het is wel een SCHande. En corruptie. En fraude. En vriendjespolitiek. En witwasserijquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het was een sterke ronde, dat wel. Dus het is geen schande als je niet op het podium staat
Word ik nu uit de Champions League gezet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel een SCHande. En corruptie. En fraude. En vriendjespolitiek. En witwasserij
Daar wordt vanavond een extra vergadering over ingelast. Slurf?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Word ik nu uit de Champions League gezet?
Zo lijkt het alsof ik verder niets kan, bedankt daarvoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Tweedst! Puike jury, dat kan Alf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |